Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

"ΝΤΟΥ" ΣΕ ΧΡΕΩΜΕΝΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥΣ !



Απίστευτη καταγγελία καταναλωτή για έφοδο τραπεζικών σπίτι του.


«Κλιμάκιο υπαλλήλων γνωστής τράπεζας, με υποκατάστημα στην πόλη των Χανίων, επισκέφθηκε αυθαίρετα και ετσιθελικά χωρίς καμία ενημέρωση-ειδοποίηση επί της επισκέψεως, το παιδί μου που παντρεμένο, ζει στην οικία της συζύγου του, το οποίο έχει σε εκκρεμότητα ένα μικρό χρέος στην συγκεκριμένη Τράπεζα, από πιστωτική κάρτα και με «τσαμπουκά» το συγκεκριμένο τραπεζικό κλιμάκιο μπήκε στο σπίτι και απαιτούσε από το παιδί μου το χρέος προς την Τράπεζα «εδώ και τώρα» διαφορετικά του ζητούσε να προσημειωθεί το σπίτι της συζύγου του, που της έχει γίνει γονική παροχή».


Αυτήν την καταγγελία δέχτηκε η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης από ζευγάρι που κατοικεί στα Χανιά, έχει πληγεί από το γενικό κλίμα ανεργίας και προσπαθεί να συμπληρώνει το εισόδημά του από τη στήριξη των οικογενειών του. 

Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, κατήγγειλε δημόσια την προσέγγιση αυτή της Τράπεζας προς τον δανειολήπτη, ως στερούμενη παντελώς νόμιμης ορθολογική διαδρομής, ενημερώνει δε τους καταναλωτές ότι, με την παραλαβή της καταγγελίας, έδρασε άμεσα, ερχόμενη σε τηλεφωνική επικοινωνία με την Κεντρική διοίκηση της τράπεζας, ενημερώνοντας την για το συμβάν, αιτώντας άμεσα απαντήσεις στα ερωτήματα:

1) Είναι η νέα πολιτική της Τράπεζας, να στρατολογεί τους υπαλλήλους της, στέλνοντας τους κατά κλιμάκια να μπαίνουν αυθαίρετα στα σπίτια των πολιτών, τρομοκρατώντας και εκβιάζοντας τους, σπείροντας τον φόβο, με ότι αυτό για την υγεία τους συνεπάγεται, αιτώντας τις οικονομικές απαιτήσεις της;

2) Με ποία εντολή, έδρασαν οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι της, με την δική της ; Αυθαιρέτησαν; Διότι εάν συμβαίνει το δεύτερο δεν θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται στο ενεργητικό υπαλληλικό της προσωπικό.

Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, βρίσκεται εν αναμονή των αιτηθέντων απαντήσεων από την Τράπεζα δίνοντας της εύλογο χρόνο απάντησης , στο διάστημα δε αυτό, στέλνει και το μήνυμα ενημερωτικά ,σε κάθε αποδέκτη ,ότι ,είναι παρούσα, στην προστασία των καταναλωτών, προσφέροντας πλήρη ψυχολογική και νομική στήριξη, σε κάθε καταναλωτή μέλος της ή μη , που νοιώσει ότι παραβιάζονται τα νόμιμα δικαιώματα του, όχι μόνο τα καταναλωτικά αλλά και τα ανθρώπινα, τα ηθικά του δικαιώματα. Από την εξέλιξη της απάντησης της Τράπεζας ,κρίνονται και οι περαιτέρω νόμιμες ενέργειες της ΄Ενωσης.

Πηγή:ΠΡΕΖΑ TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή ερώτηση στείλτε email στο dikaexarchion@gmail.com.