Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012
Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012
Ένα ολόκληρο χωριό αντιστέκεται στο χαράτσι της ΔΕΗ!
Το γαλατικό χωριό στην καρδιά της Ρούμελης αντιστέκεται!
ΟΜΟΦΩΝΑ οι κάτοικοι της Ανθήλης (κοντά στη Σπερχειάδα) αποφάσισαν να πουν ένα μεγάλο ΟΧΙ στο χαράτσι της ΔΕΗ που τους καταβλήθηκε από την κυβέρνηση.
Στη λαϊκή συνέλευση που πραγματοποιήθηκε στην πλατεία του χωριού, κατόπιν πρωτοβουλίας του προέδρου Αλέκου Αυλακιώτη και του Πολιτιστικού Συλλόγου -στους οποίους αξίζουν χίλια μπράβο για την πρωτοβουλία τους, οι «μικροί» Αστερίξ έδειξαν έτοιμοι να αντιμετωπίσουν τις ανάδελφες αποφάσεις των κυβερνώντων.
Μαγικό τους φίλτρο η ομοψυχία και η αλληλεγγύη καθώς είναι αποφασισμένοι να μην αφήσουν κανένα συνεργείο της ΔΕΗ να πλησιάσει σπίτι στην Ανθήλη για να κόψει την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος, αφού θα βρει μπροστά του ΟΛΟ το χωριό.
Για την απόφαση που πάρθηκε στη λαϊκή συνέλευση θα ενημερωθεί η διοίκηση της ΔΕΗ στη Λαμία από επιτροπή που θα συσταθεί.
ΠΗΓΗ: ramnousia.com
Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012
Αλήθειες και Ψέματα για τα Χαράτσια
Τα ψέματα που σχετίζονται με τα διάφορά τέλη αρχίζουν από το ίδιο το όνομά τους. Ένα τέλος επιβάλλεται ως αντιστάθμισμα για μια υπηρεσία που προσφέρει το Δημόσιο ή ένας ΟΤΑ (π.χ. τέλη καθαριότητας, ηλεκτροφωτισμού κλπ). Τα ψευδεπίγραφο τέλος επιτηδεύματος είναι απλά ένας κεφαλικός φόρος που δεν έχει καμία σχέση με προσφερόμενες υπηρεσίες. Εξίσου ψευδεπίγραφη είναι και η εισφορά αλληλεγγύης, αφού τα ποσά που συλλέγονται γι'αυτήν θα καταλήξουν στις τσέπες των τοκογλύφων δανειστών-ντόπιων και ξένων.
Η επιβολή των μέτρων αυτών είναι αντικοινωνική αφού καταληστεύουν τα χαμηλά εισοδήματα, βαθαίνουν την ύφεση και οδηγούν τη χώρα στη χρεωκοπία. Είναι επιπλέον αντισυνταγματική: το τέλος επιτηδεύματος είναι ένας κεφαλικός φόρος που επιβάλλεται σε μια κατηγορία φορολογουμένων (κατά παράβαση του άρθρου 78§1 Σ.-με την ίδια λογική αύριο π.χ. θα μπορούσε να επιβληθεί κεφαλικός φόρος 300 ευρώ για τους κατοίκους της Κρήτης) και μάλιστα ανεξάρτητα από τη φοροδοτική τους ικανότητα (κατά παράβαση του άρθρου 4§5 Σ.: ίδιο ποσό ο μεγαλοδικηγόρος με τον μαχόμενο, ίδιο ποσό ο εργοδότης με τον εργαζόμενό του- π.χ. ο εργοδότης δικηγόρος με τον μισθωτό του συνεργάτη).
Αντίστοιχα αντισυνταγματική είναι και η εισφορά αλληλεγγύης αφού καταβάλλεται μόνο από τα φυσικά και όχι από τα νομικά πρόσωπα (που έχουν και μεγαλύτερη φοροδοτική ικανότητα), επιβαρύνει τους πιο συνεπείς φορολογούμενους και όχι τους κατά συνήθεια φοροδιαφεύγοντες, ενώ επιπλέον υπολογίζεται και επί αυτοτελώς φορολογούμενων εισοδημάτων (π.χ. τόκων, μερισμάτων κλπ) που μόνο προαιρετικά δηλώνονται με τη φορολογική δήλωση.
Για όλους αυτούς τους λόγους έχουμε κάθε δικαίωμα να αρνηθούμε την πληρωμή των τελών. Και για ένα ακόμα σημαντικότερο. Η κυβέρνηση και το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα στηρίζονται πάνω στην είσπραξη αυτών των τελών (και γι'αυτό προσπαθούν να την επιβάλλουν με κάθε μέτρο, όπως με τον συμψηφισμό της επιστροφής φόρων ή την απ'ευθείας παρακράτηση από τους μισθούς). Ένα μαζικό κίνημα πολιτικής ανυπακοής μπορεί να τους κλυδωνίσει και σε συνδυασμό με τις απεργίες και τις καταλήψεις στους χώρους δουλειάς να τους ανατρέψει. H κυβέρνηση προσπαθεί να αποφύγει αυτό το ενδεχόμενο κατατρομοκρατώντας τον κόσμο. Η τερατολογία που διαδίδεται από διάφορα παπαγαλάκια είναι ενδεικτική:
Ψέμα 1ο Εάν δεν πληρώσουμε τα τέλη θα μας κλείσουν φυλακή.
Σύμφωνα με το άρθρο 25 ν.1882/90, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 3 ν.3943/2011 αδίκημα πλημμεληματικού χαρακτήρα θεωρείται η μη καταβολή βεβαιωμένων χρεώνάνω των 5.000 ευρώ πέραν των 4 μηνών. H πράξη παραμένει ατιμώρητη αν εξοφληθεί το χρέος. Η διάταξη που θεωρεί αυτόφωρο το αδίκημα είναι αντισυνταγματική (αντίθετη στα άρθρα 2§1 και 7§1 Σ), ενώ και με την εγκύκλιο 1/2011 του Εισαγγελέα ΑΠ συνιστάται η εφαρμογή του αυτοφώρου μόνο στις κακουργηματικές πράξεις (φοροδιαφυγή άνω των 150.000 ευρώ, για τον ΦΠΑ 75.000 ευρώ)
Ψέμα 2ο Οσοι είμαστε επαγγελματίες δεν θα μπορούμε να δουλέψουμε, αφού δεν θα μας θεωρούν φορολογικά στοιχεία.
Σύμφωνα με το άρθρο 36 παράγραφος 8α του ΚΒΣ ο προϊστάμενος της ΔΟΥ δεν θεωρεί στοιχεία όταν υφίσταται ληξιπρόθεσμη οφειλή άνω των 6.000 ευρώ. Για τον υπολογισμό της οφειλής δεν λαμβάνονται υπόψη οι προσαυξήσεις.
Ψέμα 3ο Εάν δεν πληρώσουμε θα μας πάρουν τους μισθούς και τις συντάξεις και δεν θα χουμε να φάμε.
Σύμφωνα με το άρθρο 31 του ΚΕΔΕ (Κώδικας Εισπράξεως Δημοσίων Εσόδων) δεν επιβάλλεται κατάσχεση σε μισθό, σύνταξη ή άλλη περιοδική παροχή που είναι κατώτερη των 1.000 ευρώ. Είναι δυνατή η κατάσχεση μέχρι του ¼ μισθού ή σύνταξης, εφόσον αυτό που απομένει δεν είναι κατώτερο από 1.000 ευρώ.
Ψέμα 4ο Εάν δεν πληρώσουμε τα τέλη θα μας πάρουν τα σπίτια.
Σύμφωνα με την συνταγματική αρχή της αναλογικότητας (άρθρο 25 Σ.), δεν μπορεί να ληφθεί το επαχθές μέτρο της κατασχέσεως ακινήτου μεγάλης αξίας για την εξόφληση μικρής απαιτήσεως, αν ο σκοπός αυτός μπορεί να επιτευχθεί με ηπιότερα και αποτελεσματικότερα μέτρα
Ποια εντέλει είναι η συνέπεια της μη πληρωμής:
1η συνέπεια: Οποιος δεν πληρώσει επιβαρύνεται με 1% προσαύξηση το μήνα επί του ποσού (άρθρο 6 ΚΕΔΕ). Δηλαδή αν οφείλει τέλος επιτηδεύματος (και αυτό δεν κριθεί αντισυνταγματικό) επιβαρύνεται με 3 ευρώ μηνιαίως
2η συνέπεια: Οποιος δεν πληρώσει δεν μπορεί να πάρει φορολογική ενημερότητα προκειμένου να εισπράξει χρήματα από το Δημόσιο, ΝΠΔΔ, ΟΤΑ για ποσά άνω των 1.500 ευρώ. Για την ακρίβεια σύμφωνα με την ΠΟΛ 1124/27-5-11 στην περίπτωση αυτή εκδίδεται βεβαίωση οφειλής και είτε το οφειλόμενο ποσό συμψηφίζεται είτε καταβάλλεται από τον οργανισμό πληρωμής στην εφορία. Σε περίπτωση που τα χρήματα εισπράττονται μέσω της εφορίας, αυτή προβαίνει σε συμψηφισμό και για οφειλές που είναι κατώτερες των 1.500 ευρώ (ΑΥΟ 1109793/6134-11/0016/ΠΟΛ 1223/24-11-99). Στην κατηγορία αυτή δεν υπάγονται μισθωτοί ή συνταξιούχοι των ανωτέρω φορέων ή αγρότες για την είσπραξη αποζημιώσεων ή επιχορηγήσεων και επιδοτήσεων
3η συνέπεια: Οποιος δεν πληρώσει δεν μπορεί να πάρει φορολογική ενημερότητα για να πουλήσει το ακίνητό του (ΠΟΛ 1223/24-11-99).Για την ακρίβεια σύμφωνα με την ΠΟΛ 1124/27-5-11 στην περίπτωση αυτή εκδίδεται βεβαίωση οφειλής και το ποσό που οφείλεται παρακρατείται από το τίμημα του ακινήτου. Ο αγοραστής δεν υποχρεούται να προσκομίσει φορολογική ενημερότητα.
Σε κάθε περίπτωση αν το χρέος ρυθμισθεί και καταβληθεί η πρώτη δόση εκδίδεται φορολογική ενημερότητα ισχύος ενός μηνός (ΠΟΛ 1047/28-2-2008) και θεωρούνται φορολογικά στοιχεία.
Συνεπώς ακόμα κι αν κάποιος δεν πληρώσει, η τυχόν οφειλή θα καταβληθεί στις ανωτέρω περιπτώσεις είτε μέσω του τιμήματος του ακινήτου, είτε μέσω συμψηφισμού
Η αλήθεια είναι ότι όσοι δεν θα πληρώσουν δεν είναι υποχρεωμένοι ούτε προσφυγή να κάνουν, ούτε να υποβάλουν δήλωση αδυναμίας πληρωμής στην εφορία (την οποία μάλιστα δεν είναι υποχρεωμένη να δεχθεί η εφορία). Κανονικά εάν ήμασταν σε ένα πραγματικό κράτος δικαίου η απόφαση ενός δικαστηρίου ότι ένα τέλος είναι αντισυνταγματικό θα έπρεπε να ενεργεί υπέρ όλων και με νεότερη νομοθετική ρύθμιση να επιστρέφονται σε όσους κατέβαλαν τα ποσά ως αχρεωστήτως καταβληθέντα ή να συμψηφίζονται με νεότερες οφειλές. Επειδή όμως βρισκόμαστε στην Ελλάδα, το Κράτος επικαλείται συνήθως ότι η δικαστική απόφαση ενεργεί μόνο υπέρ του διαδίκου που την κέρδισε και αρνείται την επιστροφή των ποσών ή σε εξαναγκάζει σε καινούργιες δικαστικές ενέργειες. Θα ήταν συνεπώς χρήσιμο όσοι έχουν τη δυνατότητα να καταθέσουν τουλάχιστον προσφυγή κατά του επιβαλλόμενου τέλους. Μαζί με τα ανωτέρω ψέματα κυκλοφορούν λοιπόν και διάφορες άλλες τερατωδίες που προσπαθούν να αποτρέψουν όσους θέλουν να μην πληρώσουν από το να κάνουν προσφυγή.
Ψέμα 1ο Για να καταθέσω προσφυγή πρέπει να πληρώσω το τέλος (ή το ½ αυτού).
Ουδέν αναληθέστερο: η άσκηση της προσφυγής δεν αναστέλλει μεν την υποχρέωση καταβολής του ποσού (για να ανασταλεί η υποχρέωση καταβολής πρέπει κάποιος να καταθέσει σχετική αίτηση αναστολής και να του χορηγηθεί), πλην όμως η καταβολή του ποσού ή μέρους αυτού δεν αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για την κατάθεση ή την εκδίκαση της προσφυγής (η καταβολή του ½ του ποσού αποτελεί προϋπόθεση μόνο για την άσκηση έφεσης κατά της απόφασης που θα εκδοθεί και φυσικά μόνο επί του ποσού που θα καθορίζεται ως καταβλητέο με τη δικαστική απόφαση -άρθρο 93§3 Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, όπως τροποποιήθηκε με τον ν.3900/2010)
Ψέμα 2ο Η προσφυγή είναι πανάκριβη.
Η αλήθεια είναι ότι η προσφυγή είναι πάμφτηνη. Το παράβολο για την προσφυγή είναι 2% επί του ποσού του φόρου που προσβάλλεται. Το 1/3 του ποσού του παραβόλου καταβάλλεται με την κατάθεση της προσφυγής και τα 2/3 κατά την εκδίκαση (άρθρο 277§3-4 ΚΔΔ). Κατώτατο όριο παραβόλου δεν προβλέπεται. Συνεπώς εάν κάποιος οφείλει τέλος επιτηδεύματος πρέπει να καταβάλει παράβολο 6 ευρώ (2% Χ 300 ευρώ) από τα οποία 2 ευρώ με την κατάθεση και 4 ευρώ κατά την εκδίκαση.
Η προσφυγή κατατίθεται στο αρμόδιο δικαστήριο (Διοικητικό Πρωτοδικείο) και πρέπει απαραίτητα να επιδοθεί με δικαστικό επιμελητή εντός προθεσμίας 20 ημερών από την λήξη της προθεσμίας άσκησής της και στην εφορία (άρθρο 126§1 ΚΔΔ).
Ψέμα 3ο Πρέπει να πληρώσω αμοιβή δικηγόρου.
Για ποσά μέχρι 580 ευρώ δεν απαιτείται παράσταση δικηγόρου (άρθρο 27§2α ΚΔΔ)
Ψέμα 4ο Η προθεσμία άσκησης της προσφυγής έχει λήξει.
Κυκλοφορεί η ψευδής φήμη ότι όποιος ήθελε να κάνει προσφυγή έπρεπε να την ασκήσει μέχρι την προθεσμία πληρωμής της πρώτης δόσης. Η προθεσμία για την άσκηση προσφυγής είναι 60 ημέρες από την ημέρα που θα λάβει κανείς το σχετικό πολυεκκαθαριστικό (άρθρο 66 ΚΔΔ)
Περαιτέρω, όποιος έχει την οικονομική δυνατότητα μπορεί να καταθέσει και αίτηση αναστολής της καταβολής του φόρου (το παράβολο στοιχίζει 100 ευρώ) αρκεί να μην έχει καταβάλει το φόρο (άρθρο 202 ΚΔΔ).
Σε κάθε περίπτωση βέβαια επισημαίνουμε ότι το ζήτημα δεν είναι πρωτίστως δικαστικό, αλλά πολιτικό. Η ανατροπή της κυβέρνησης και της πολιτικής του Μνημονίου είναι η αναγκαία προϋπόθεση για να μπει φραγμός στην αναίρεση των κοινωνικών κατακτήσεων και συμβιβασμών μιας προηγούμενης περιόδου και στην καταβαράθρωση των λαϊκών στρωμάτων. Αποτελεί συνεπώς καθήκον όλων μας, δικηγόρων, δικαστικών επιμελητών, δικαστικών υπαλλήλων να συστρατευτούμε με τις απεργίες και τις καταλήψεις των εργαζομένων, να συσπειρωθούμε σε λαϊκές συνελεύσεις και επιτροπές γειτονιάς που θα δημιουργήσουν ένα ευρύ δίκτυο αλληλεγγύης, αντίστασης και ανατροπής.
Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011
Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011
Όλη η εγκύκλιος του ΥΠΟΙΚ για το Χαράτσι
ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΤΟΥ Blog
Παραθέτουμε όλη την εγκύκλιο του υπουργείου Οικονομικών για το χαράτσι, όπως αυτή αναρτήθηκε στο διαδίκτυο την 2/12/2011. Έκτοτε έχουν επέλθει κάποιες αλλαγές, όπως η παράγραφος (2) που ορίζει την τριμελή επιτροπή. Αυτό δεν ισχύει πλέον και όπως έχουμε γράψει ο έφορος αποφασίζει για τα προβλεπόμενα στην παράγραφο αυτή.
Τέλος τονίζουμε ότι η αίτηση για απαλλαγή, μείωση του χαρατσιού μπορεί να γίνει και ηλεκτρονικά έως τις 20 Γενάρη (η προθεσμία ισχύει για την ηλεκτρονική αίτηση) στη διεύθυνση https://www1.gsis.gr/taxisnet2/eta/.
Τέλος τονίζουμε ότι η αίτηση για απαλλαγή, μείωση του χαρατσιού μπορεί να γίνει και ηλεκτρονικά έως τις 20 Γενάρη (η προθεσμία ισχύει για την ηλεκτρονική αίτηση) στη διεύθυνση https://www1.gsis.gr/taxisnet2/eta/.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
|
ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Αθήνα, 2 - 12 - 2011
|
Α. ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ
& ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
ΓΕΝ. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ
Δ/ΝΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ
ΤΜΗΜΑ Φ.Μ.Α.Π.
Β. ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Δ/ΝΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ Η/Υ
Ταχ. Δ/νση: Καρ. Σερβίας 8,
10184 Αθήνα
Πληροφορίες: 2103375360, 878, 879, 890
FAX: 210 3375 834
|
ΠΟΛ:
ΠΡΟΣ: Ως Πίνακας Αποδεκτών
|
ΘΕΜΑ: Παροχή οδηγιών και διευκρινίσεων για την εφαρμογή του
άρθρου 53 του ν. 4021/2011, περί έκτακτου ειδικού τέλους ηλεκτροδοτούμενων
δομημένων επιφανειών
Με αφορμή ερωτήματα που υποβάλλονται στην Υπηρεσία
μας και για την άρση οποιονδήποτε αμφιβολιών σχετικά με την εφαρμογή των
διατάξεων περί του Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. και την καλύτερη εξυπηρέτηση των φορολογούμενων
πολιτών και σύμφωνα με τις κατευθύνσεις της πολιτικής ηγεσίας, παρέχονται οι
ακόλουθες διευκρινίσεις και δίδονται οι κατωτέρω οδηγίες, οι οποίες, όπου
απαιτείται, θα καλυφθούν με μελλοντική νομοθετική ρύθμιση:
1.
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΛΑΘΩΝ ΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε.
Για τη διόρθωση λαθών που υπήρχαν κατά την 17η
Σεπτεμβρίου 2011 στη βάση πληροφοριών του Διαχειριστή Δικτύου της Δ.Ε.Η. σχετικά
με τα στοιχεία της επιφάνειας, της τιμής ζώνης και της παλαιότητας του ηλεκτροδοτούμενου
ακινήτου, βάσει των οποίων υπολογίστηκε το Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. έτους 2011, ακολουθείται
η κατωτέρω διαδικασία:
1) Ο Διαχειριστής Δικτύου της ΔΕΗ αποστέλλει στους δήμους της χώρας ηλεκτρονικές
καταστάσεις που περιλαμβάνουν τα ακίνητα που βρίσκονται στη διοικητική
περιφέρεια του κάθε δήμου με τα στοιχεία βάσει των οποίων υπολογίστηκε το
Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. έτους 2011.
2) Οι ενδιαφερόμενοι πολίτες που έχουν εντοπίσει λάθη στα στοιχεία
υπολογισμού του τέλους, προσέρχονται στον αρμόδιο δήμο για τη διόρθωση λαθών
στην επιφάνεια, την παλαιότητα ή την τιμή ζώνης του ηλεκτροδοτούμενου ακινήτου.
Οι πολίτες δύνανται να υποβάλλουν τις αιτήσεις για διόρθωση στον αρμόδιο δήμο
μέχρι την 20η Ιανουαρίου 2012. Επιπλέον, ανεξάρτητα από το ανωτέρω,
οι δήμοι όλης της χώρας ελέγχουν αν στις σχετικές καταστάσεις αποτυπώνονται οι
ορθές τιμές ζώνης, όπως προβλέπονται στο άρθρο 24 του ν. 2130/1993, όπως
ισχύει, και σε περίπτωση λάθους προβαίνουν σε διόρθωσή τους.
3) Μετά την ολοκλήρωση της ανωτέρω διαδικασίας, οι δήμοι αποστέλλουν μέχρι την 27η Ιανουαρίου 2012
τις ενημερωμένες καταστάσεις στο Διαχειριστή Δικτύου της ΔΕΗ ο οποίος, ακολούθως,
τις αποστέλλει στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (Γ.Γ.Π.Σ.) που τις
ελέγχει ενδεικτικά ως προς την τιμή ζώνης. Σε περίπτωση που εντοπιστεί λάθος σε
τιμή ζώνης, η Γ.Γ.Π.Σ. διορθώνει την κατάσταση ενημερώνοντας για τη διόρθωση
τον αρμόδιο δήμο. Στη συνέχεια μέχρι την 10η Φεβρουαρίου 2012 η
Γ.Γ.Π.Σ. διαβιβάζει τις καταστάσεις στο Διαχειριστή Δικτύου.
4) Ο Διαχειριστής Δικτύου της ΔΕΗ, μετά τη λήψη των διορθωμένων
καταστάσεων, υπολογίζει, βάσει των νέων στοιχείων, το Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. που
αντιστοιχεί στο ηλεκτροδοτούμενο ακίνητο και εφόσον προκύπτει ποσό τέλους
χαμηλότερο από το αρχικώς υπολογισθέν, βάσει των στοιχείων της 17ης
Σεπτεμβρίου 2011, η διαφορά αφαιρείται από το ποσό Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. έτους 2012.
Στις περιπτώσεις που προκύψει αρνητική διαφορά, το ποσό επιστρέφεται από τη Δ.Ε.Η.
ή τους εναλλακτικούς προμηθευτές ηλεκτρικού ρεύματος.
Κατόπιν των ανωτέρω, για το έτος 2011 το Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε.
καταβάλλεται όπως έχει υπολογισθεί βάσει των στοιχείων της 17ης
Σεπτεμβρίου 2011 και τυχόν διαφορά λόγω λανθασμένης επιφάνειας, τιμής ζώνης ή
παλαιότητας συμψηφίζεται στο αντίστοιχο ποσό τέλους του έτους 2012.
2.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ – ΛΟΙΠΕΣ ΕΥΠΑΘΕΙΣ
ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗΣ
Α.
Στα πρόσωπα που υπάγονται στο μειωμένο συντελεστή του Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. εντάσσονται
και τα πρόσωπα που παρουσιάζουν κάθε είδους αναπηρία από 80% και άνω, όπως
ενδεικτικά πρόσωπα με εγκεφαλική παράλυση, με σοβαρή νοητική αναπηρία, αυτισμό,
σύνδρομο down,
κ.λ.π..
Για την εφαρμογή του μειωμένου συντελεστή ακολουθείται
η διαδικασία που ορίζεται στην υποπερίπτωση β΄ της περίπτωσης 2 του άρθρου 3
της Α.Υ.Ο. ΠΟΛ 1211/10-10-2011 με την προσκόμιση της κατά περίπτωση βεβαίωσης
από την αρμόδια υπηρεσία.
Το ποσοστό της αναπηρίας πιστοποιείται από βεβαίωση
που έχει εκδοθεί από οποιαδήποτε αρμόδια δημόσια αρχή (π.χ. υγειονομικές
επιτροπές).
Β. Η διακοπή ηλεκτροδότησης
αναστέλλεται, εάν:
α) συντρέχουν ειδικοί λόγοι υγείας
στο πρόσωπο του χρήστη του ακινήτου για το οποίο επιβλήθηκε το ειδικό τέλος ή
στο πρόσωπο ατόμου που συνοικεί με αυτόν και τον βαρύνει φορολογικά, κατά τις
διατάξεις του άρθρου 7 του ΚΦΕ, και αποδεικνύεται ότι η διακοπή του ρεύματος θα
θέσει σε σοβαρό κίνδυνο τη ζωή ή την υγεία τους (όπως π.χ. όταν ο χρήστης
υποστηρίζεται μηχανικά)
β) ο κύριος του ακινήτου για
το οποίο επιβλήθηκε το τέλος είναι και χρήστης του, διαβιεί υπό μειονεκτικές
κοινωνικά συνθήκες, όπως η απουσία εισοδήματος και περιουσιακών στοιχείων, πλην του ακινήτου για το οποίο ζητείται
η εξαίρεση και κρίνεται ότι η καταβολή του τέλους θα θέσει, ενόψει των συνθηκών
υπό τις οποίες διαβιεί, σε προφανή άμεσο κίνδυνο τη στοιχειώδη διαβίωση του
ιδίου ή των προσώπων που συνοικούν
με αυτόν και τον βαρύνουν φορολογικά κατά τις διατάξεις του άρθρου 7 του ΚΦΕ.
Αρμόδιο όργανο για την διαπίστωση της συνδρομής των ανωτέρω
προϋποθέσεων αναστολής της διακοπής είναι τριμελής επιτροπή που θα συσταθεί σε
κάθε Δ.Ο.Υ.. Οι επιτροπές θα λειτουργήσουν άμεσα και θα επιλαμβάνονται των
αιτήσεων των ενδιαφερομένων που υπάγονται στην αρμοδιότητα της ΔΟΥ για τη
φορολογία του εισοδήματός τους.
Κάθε επιτροπή θα αποτελείται από:
α) έναν υπάλληλο της οικείας
Δ.Ο.Υ. κατηγορίας ΠΕ του κλάδου Εφοριακών ως Πρόεδρο, που ορίζεται με τον
αναπληρωτή του από τον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ.,
β) έναν κοινωνικό λειτουργό
που υποδεικνύεται με τον αναπληρωτή του από τον Δήμο στον οποίο εδρεύει η
Δ.Ο.Υ., και
γ) έναν αστυνομικό υπάλληλο
της ΕΛ.ΑΣ. που υποδεικνύεται με τον αναπληρωτή του από τον Διοικητή του οικείου
Αστυνομικού Τμήματος,
και θα συγκροτείται με απόφαση του
Προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ. , στην οποία θα ορίζεται και υπάλληλος της Δ.Ο.Υ, ως γραμματέας της Επιτροπής.
Εάν συντρέχουν
οι προαναφερόμενοι λόγοι μπορεί με την πράξη της επιτροπής να διακανονίζεται και
η καταβολή του τέλους σε δόσεις, σύμφωνα με την περίπτωση 7 της παρούσας.
Με την ίδια
πράξη της επιτροπής αυτής μπορεί να εντάσσονται τα πρόσωπα της περίπτωσης β’
στους υπόχρεους καταβολής 0,5 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο ανεξάρτητα από την
τιμή ζώνης και την παλαιότητα του ή και να απαλλάσσονται σε ακραίες
περιπτώσεις.
Για τα ανωτέρω θα κατατεθούν σχετικές νομοθετικές ρυθμίσεις
και θα ακολουθήσει η έκδοση κανονιστικής Υπουργικής Απόφασης.
3.
ΧΡΟΝΟΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΕΝΤΟΛΗΣ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
Σε περίπτωση μη καταβολής του Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε, ο χρόνος
έκδοσης της εντολής διακοπής του ρεύματος από τη Δ.Ε.Η. και τους εναλλακτικούς
προμηθευτές ηλεκτρικού ρεύματος προς το Διαχειριστή Δικτύου αυξάνεται, από 40
ημέρες που ορίζεται στην Α.Υ.Ο. ΠΟΛ. 1211/10-10-2011, σε 80 ημέρες από την
έκδοση του λογαριασμού.
Επίσης, η παροχή ηλεκτρικού ρεύματος δε θα
διακόπτεται από τη Δ.Ε.Η. ή τους εναλλακτικούς προμηθευτές ηλεκτρικού ρεύματος
όταν υπάρχει αποδεδειγμένη αδυναμία καταβολής του τέλους αλλά θα διακόπτεται σε
πρόσωπα, που παρά τη δυνατότητά τους να εκπληρώσουν τη φορολογική τους
υποχρέωση, δεν το πράττουν καλυπτόμενοι πίσω από την ευαισθησία που
δικαιολογημένα δημιουργείται στην κοινή γνώμη για ευπαθείς κοινωνικές ομάδες ή
ατομικές περιπτώσεις.
4.
ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ – ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΗΣ –ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ – ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΗΣ
ΧΡΗΣΗΣ & ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ
Αν
υπάρχει τιμολόγιο γεωργικής ή βιομηχανικής χρήσης και έχει, ωστόσο, εκδοθεί
λογαριασμός ηλεκτρικού ρεύματος που περιλαμβάνει Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε., ο δικαιούχος της
απαλλαγής ακολουθεί τη διαδικασία που ορίζεται στο άρθρο 2 της Α.Υ.Ο. ΠΟΛ 1211/10-10-2011
προσκομίζοντας επιπλέον βεβαίωση από τη Δ.Ε.Η. ή τον εναλλακτικό προμηθευτή
ηλεκτρικού ρεύματος ότι κατά την 17η Σεπτεμβρίου 2011 η συγκεκριμένη
παροχή αφορούσε τιμολόγιο βιομηχανικής ή γεωργικής χρήσης.
Αν
έχει εκδοθεί λογαριασμός ηλεκτρικού ρεύματος που περιλαμβάνει Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε.
χωρίς να έχει αφαιρεθεί το 35% της επιφάνειας των κύριων ξενοδοχειακών
καταλυμάτων, ο δικαιούχος της απαλλαγής ακολουθεί τη διαδικασία που ορίζεται
στο άρθρο 2 της Α.Υ.Ο. ΠΟΛ 1211/10-10-2011 προσκομίζοντας επιπλέον βεβαίωση από
το ξενοδοχειακό επιμελητήριο ότι πρόκειται για κύριο ξενοδοχειακό κατάλυμα.
5.
ΚΑΤΑΒΟΛΗ Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. ΣΤΗ Δ.Ο.Υ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΙΣΘΩΜΕΝΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ
Σε περίπτωση μισθωμένου ακινήτου, για το οποίο ο
λογαριασμός ηλεκτρικού ρεύματος εκδίδεται στο όνομα του μισθωτή και εφόσον ο
μισθωτής δεν έχει εξοφλήσει το λογαριασμό στον οποίο είναι απαιτητό για
καταβολή το συνολικό ποσό του Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε., ο κύριος του ακινήτου δύναται να
καταβάλει στη Δ.Ο.Υ. εισοδήματός του το αναφερόμενο στο λογαριασμό ποσό του
Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. λαμβάνοντας από τη Δ.Ο.Υ. βεβαίωσης καταβολής του τέλους
Συγκεκριμένα, ο κύριος του ακινήτου υποβάλλει αίτηση, σύμφωνα με το υπόδειγμα
που επισυνάπτεται στην παρούσα, στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. στην οποία αναγράφει τον
αριθμό παροχής και προσκομίζει τα φορολογικά έγγραφα που αποδεικνύουν ότι το
ακίνητο είναι μισθωμένο (π.χ. δήλωση φορολογίας εισοδήματος, αναλυτική
κατάσταση για τα μισθώματα των ακινήτων κ.λπ.). Η Δ.Ο.Υ., αφού εντοπίσει στην
κατάσταση που έχει αποσταλεί από τη Γ.Γ.Π.Σ. τον αριθμό παροχής, εκδίδει
διπλότυπο δήλωσης καταβολής του τέλους με είδος φόρου 1347 και Κ.Α.Ε. 0224 για
τη συνολική καταβολή του ποσού Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. που αναγράφεται στην κατάσταση.
Μετά την εξόφληση του ποσού, η Δ.Ο.Υ. χορηγεί βεβαίωση σύμφωνα με το υπόδειγμα
4 της Α.Υ.Ο. ΠΟΛ 1211/10-10-2011 και ενημερώνει την κατάσταση προσθέτοντας στην
εγγραφή της παροχής τον αριθμό διπλοτύπου και τον αριθμό πρωτοκόλλου της
σχετικής βεβαίωσης. Στη συνέχεια, η βεβαίωση προσκομίζεται στη Δ.Ε.Η. ή τους
εναλλακτικούς προμηθευτές ηλεκτρικού ρεύματος για τις δικές τους ενέργειες.
6.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΕΠΑΝΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΠΑΡΟΧΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ
ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΔΙΑΚΟΠΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗ 17Η ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2011
Α.
Η Γ.Γ.Π.Σ. αποστέλλει σε όλες τις Δ.Ο.Υ. της χώρας κατάσταση σε ηλεκτρονική μορφή,
στην οποία περιλαμβάνονται τα στοιχεία των παροχών ηλεκτρικού ρεύματος για τις
οποίες δεν έχει χρεωθεί Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. μέσω αντίστοιχου λογαριασμού της Δ.Ε.Η. ή
των εναλλακτικών προμηθευτών ηλεκτρικού ρεύματος, λόγω διακοπής του συμβολαίου
μεταξύ του καταναλωτή και της Δ.Ε.Η. ή των εναλλακτικών προμηθευτών μετά την
17η Σεπτεμβρίου 2011 και μέχρι την ημερομηνία έκδοσης των πρώτων
λογαριασμών
ηλεκτρικού ρεύματος που περιείχαν Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε.
Η κατάσταση αυτή περιλαμβάνει τον αριθμό παροχής, τη
διεύθυνση του ηλεκτροδοτούμενου ακινήτου και το ποσό Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. που
αντιστοιχεί στην παροχή.
Ο κύριος ή επικαρπωτής του ακινήτου (ή ένας εξ’ αυτών
σε περίπτωση συνιδιοκτησίας) εφόσον επιθυμεί την επανασύνδεση της παροχής
ηλεκτρικού ρεύματος προσέρχεται σε οποιαδήποτε Δ.Ο.Υ. προκειμένου να καταβάλει
το σύνολο του ποσού Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. που αντιστοιχεί σε αυτήν και να λάβει βεβαίωση
καταβολής του τέλους. Προς τούτο υποβάλλει αίτηση, σύμφωνα με το υπόδειγμα που
επισυνάπτεται στην παρούσα.
Για την εξόφληση του ποσού Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε., το αρμόδιο
τμήμα εισοδήματος εντοπίζει τον αριθμό παροχής στην ανωτέρω κατάσταση, εκδίδει
διπλότυπο «δήλωσης» καταβολής του τέλους με είδος φόρου 1347 και Κ.Α.Ε. 0224,
ενημερώνει την ηλεκτρονική κατάσταση προσθέτοντας στην εγγραφή της παροχής τον
αριθμό διπλοτύπου, τον Α.Φ.Μ., το ονοματεπώνυμο του κυρίου ή επικαρπωτή και τον
αριθμό πρωτοκόλλου της σχετικής βεβαίωσης και χορηγεί στον αιτούντα τη βεβαίωση
καταβολής του Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε., σύμφωνα με το υπόδειγμα 4 της Α.Υ.Ο.
1211/10-10-2011.
Σε περίπτωση που ο κύριος ή επικαρπωτής του ακινήτου
που επιθυμεί την επανασύνδεση της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος αποτελεί
απαλλασσόμενο πρόσωπο ή πρόσωπο που δικαιούται μειωμένο τέλος, σύμφωνα με τις
διατάξεις του άρθρου 53 του ν. 4021/2011, υποβάλλει την ανωτέρω αίτηση
επισυνάπτοντας τα δικαιολογητικά που ορίζονται, κατά περίπτωση, στην ως άνω
Α.Υ.Ο. και επιπλέον, όταν πρόκειται για μειωμένο τέλος, τον τελευταίο πριν τη
διακοπή λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος.
Το τμήμα Εισοδήματος της αρμόδιας Δ.Ο.Υ., χορηγεί
στον αιτούντα τη βεβαίωση απαλλαγής από το Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε., σύμφωνα με το
υπόδειγμα 4 της Α.Υ.Ο. ΠΟΛ. 1211/2011,
και ενημερώνει την ηλεκτρονική κατάσταση, αφού εντοπίσει τον αριθμό παροχής,
προσθέτοντας στην εγγραφή της παροχής τον Α.Φ.Μ., το ονοματεπώνυμο του κύριου ή
επικαρπωτή, την ένδειξη «απαλλαγή» (κατά ποσοστό) και τον αριθμό πρωτοκόλλου
της σχετικής βεβαίωσης. Στις περιπτώσεις εφαρμογής μειωμένου τέλους, το τμήμα
Εισοδήματος της αρμόδιας Δ.Ο.Υ., μετά τον έλεγχο των σχετικών δικαιολογητικών
και αφού διαπιστώσει ότι συντρέχουν οι απαιτούμενες προϋποθέσεις, υπολογίζει το
ποσό Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. που αντιστοιχεί στην παροχή βάσει του εμβαδού που αναγράφεται
στον προσκομιζόμενο λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος απαλλαγής, εκδίδει διπλότυπο
«δήλωσης» καταβολής του τέλους με είδος φόρου 1347 και Κ.Α.Ε. 0224, ενημερώνει
την ηλεκτρονική κατάσταση προσθέτοντας στην εγγραφή της παροχής το υπολογισθέν
κατά τα ανωτέρω ποσό του Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε., τον αριθμό διπλοτύπου, τον αριθμό
πρωτοκόλλου της σχετικής βεβαίωσης και χορηγεί στον αιτούντα τη βεβαίωση
καταβολής του Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε., σύμφωνα με το υπόδειγμα 4 της ως άνω Α.Υ.Ο.
Όταν υπάρχουν περισσότεροι συνιδιοκτήτες ή επικαρπωτές
επί ακινήτου που αντιστοιχεί σε συγκεκριμένη παροχή, η βεβαίωση, σύμφωνα με το
υπόδειγμα 4 της Α.Υ.Ο. ΠΟΛ.
2011/2011, χορηγείται στις ανωτέρω περιπτώσεις εφόσον έχει εξοφληθεί όλο το
ποσό Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. που αντιστοιχεί στην παροχή.
7.
ΡΥΘΜΙΣΗ – ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙ ΤΙΜΟΛΟΓΙΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
Στις
περιπτώσεις που υπάρχει διακανονισμός μεταξύ της Δ.Ε.Η. ή του εναλλακτικού
προμηθευτή ηλεκτρικού ρεύματος και του καταναλωτή, η ρύθμιση επεκτείνεται και
στο ποσό Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. σύμφωνα με την διαδικασία που εφαρμόζεται για το διακανονισμό
του ηλεκτρικού ρεύματος. Επιπλέον, σε ακραίες περιπτώσεις που δεν υφίσταται εν
ισχύ διακανονισμός, ωστόσο συντρέχουν οι προϋποθέσεις για την πραγματοποίησή του
μετά την έκδοση του λογαριασμού ηλεκτρικού ρεύματος που περιλαμβάνει
Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε., η Δ.Ε.Η. και οι εναλλακτικοί προμηθευτές ηλεκτρικού ρεύματος προβαίνουν
σε ρύθμιση με τον καταναλωτή, η οποία εφαρμόζεται και στο ποσό του Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε.
8.
ΑΛΛΟΔΑΠΑ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ ΤΗΣ ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑΣ
Τα
αλλοδαπά νομικά πρόσωπα που επιδιώκουν σκοπούς εθνωφελείς, θρησκευτικούς,
φιλανθρωπικούς, εκπαιδευτικούς, καλλιτεχνικούς, κοινωφελείς ή εκκλησιαστικούς
απαλλάσσονται από το Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. για τα ακίνητα που χρησιμοποιούν για την
εκπλήρωση των ανωτέρω σκοπών. Για τη χορήγηση της απαλλαγής, τα δικαιούχα
νομικά πρόσωπα ακολουθούν τη διαδικασία που ορίζεται στο άρθρο 2 της Α.Υ.Ο. ΠΟΛ
1211/10-10-2011 προσκομίζοντας επιπλέον των όσων ορίζονται στην περίπτωση 2 του
άρθρου 2 της ανωτέρω Α.Υ.Ο. το συστατικό τους έγγραφο, φωτοτυπίες φορολογικών
εγγράφων που αποδεικνύουν την ιδιοχρησιμοποίηση (δήλωση φορολογίας εισοδήματος
κ.λπ.) και βεβαίωση από το Υπουργείο Εξωτερικών περί της αμοιβαιότητας.
9.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ
Α.
Κατά τον έλεγχο του οικογενειακού εισοδήματος, για την εφαρμογή του μειωμένου
συντελεστή Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. στους πολύτεκνους και τη χορήγηση της απαλλαγής από το
τέλος των ανέργων, λαμβάνονται υπόψη μόνο τα ποσά που αναγράφονται στον Πίνακα
4(φορολογούμενα πραγματικά εισοδήματα) της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος.
Β.
Ως μακροχρόνια άνεργοι, για τη χορήγηση της απαλλαγής, θεωρούνται τα πρόσωπα
που έχουν, κατά την ημερομηνία έκδοσης του πρώτου λογαριασμού που περιλαμβάνει
Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε., μη διακοπτόμενο χρόνο ανεργίας ίσο ή μεγαλύτερο του ενός έτους,
όπως προκύπτει από τις σχετικές βεβαιώσεις του αρμόδιου φορέα.
Γ.
Ειδικά για την περίπτωση των προσωρινών παραχωρητηρίων του Οργανισμού Εργατικής
Κατοικίας, υπόχρεος για το Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε., ως οιονεί επικαρπωτής, είναι ο
δικαιούχος του παραχωρητηρίου.
Δ.
Τέλος, γίνεται δεκτό ότι, ο μειωμένος συντελεστής του τέλους για πρόσωπα που είναι τα ίδια ανάπηρα ή
βαρύνονται με ανάπηρο καθώς και για πολύτεκνους, εφαρμόζεται, εκτός από την
περίπτωση κατά την οποία η κύρια ιδιοκατοικούμενη κατοικία ανήκει (κατά 100% ή κατά
ποσοστό) εκτός από τον δικαιούχο του μειωμένου τέλους και στον/στη σύζυγό του/της,
καθώς και όταν το ποσοστό συνιδιοκτησίας επί της κύριας
ιδιοκατοικούμενης κατοικίας κατανέμεται μεταξύ των συζύγων, υπό τον όρο ότι
πληρούνται οι λοιπές προϋποθέσεις του μειωμένου τέλους.
Ο Εισηγητής
|
Η Προϊσταμένη του Τμήματος
|
Η
Προϊσταμένη
της Διεύθυνσης
|
Ο Γενικός Διευθυντής
|
Ο Γενικός Γραμματέας
ΓΓΠΣ
|
Ο Γενικός Γραμματέας
Φ&ΤΘ
|
ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΑΙΤΗΣΗ
του / της
Ονοματεπώνυμο /
Επωνυμία
Α.Φ.Μ.
Διεύθυνση
Α.Δ.Τ.
Θέμα: «Καταβολή Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. για επανασύνδεση
παροχής ηλεκτρικού ρεύματος ή λόγω μισθωμένου ακινήτου»
Συνημμένα:
1.
__________________________
2.
__________________________
3.
__________________________
4.
__________________________
5.
__________________________
6.
__________________________
7.
__________________________
*
* Αναγράφεται ο λόγος που αιτείται η
Καταβολή
· ** Διαγράφεται κατά περίπτωση
|
Αρ. Πρωτοκόλλου: ________________
Ημ/νια Πρωτοκόλλου: _____________
ΠΡΟΣ
τη Δ.Ο.Υ.
______________________
Παρακαλώ να κάνετε δεκτή την αίτησή μου για καταβολή του Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε.
που έχει επιβληθεί στον λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος με αριθμό παροχής
________________________________
________________________________
Λόγω*
_________________________________
_________________________________
_________________________________
_________________________________
Ιδιοκτήτης ή επικαρπωτής του ακινήτου αυτού είναι ο/η
_________________________________
_________________________________
Για το ακίνητο που αντιστοιχεί στη συγκεκριμένη παροχή έχουν εφαρμογή
οι διατάξεις περί απαλλαγής/μειωμένου τέλους και προς τούτο επισυνάπτω τα
σχετικά δικαιολογητικά.
(Αγνοείστε εάν δεν συντρέχει περίπτωση απαλλαγής/μειωμένου τέλους).
Ο/Η αιτών/ούσα
|
ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ
I.
ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ:
1.
Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού (Δ.Ε.Η. Α.Ε.)
2.
Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων
3.
Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.)
II. ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΓΙΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
1.
Αποδέκτες Πίνακα Α΄ (περιπτώσεις 3, 4)
2.
Αποδέκτες Πίνακα Β΄ (περίπτωση 3)
3.
Αποδέκτες Πίνακα ΣΤ΄ (περιπτώσεις 2, 7)
4.
Αποδέκτες Πίνακα Ζ΄ (περιπτώσεις 1, 2, 9)
5.
Αποδέκτες Πίνακα Η΄ (περιπτώσεις 1 – 7)
6.
Αποδέκτες Πίνακα Θ΄ (περιπτώσεις 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11,14)
7.
Αποδέκτες Πίνακα Ι΄
8.
Αποδέκτες Πίνακα ΙΑ΄
9.
Αποδέκτες Πίνακα ΙΒ΄
10. Αποδέκτες Πίνακα ΙΕ΄
11. Αποδέκτες Πίνακα ΙΣΤ΄
12. Αποδέκτες Πίνακα ΙΖ΄
13. Αποδέκτες Πίνακα ΙΗ΄
14. Αποδέκτες Πίνακα ΚΑ΄
(περιπτώσεις 1 – 3)
15. Αποδέκτες Πίνακα ΚΒ΄
16. Αποδέκτες Πίνακα ΚΓ΄
17. Περιοδικό «Φορολογική
Επιθεώρηση»
III. ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗ:
1.
Γραφείο κ. Υπουργού
2.
Γραφείο κ. Αναπληρωτή Υπουργού
3.
Γραφείο κ. Γενικού Γραμματέα
4.
Γραφείο κ. Γενικού Γραμματέα Φορολογικών & Τελωνειακών Θεμάτων
5.
Γραφείο κ. Γενικού Γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων
6.
Γραφείο κ. Γενικού Διευθυντή Φορολογίας
7.
Γραφεία κ. κ. Γενικών Διευθυντών
8.
Όλες τις Δ/νσεις της Κ.Υ. – Τμήματα, Ανεξάρτητα Γραφεία
9.
Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων (20 αντίτυπα)
10. Γραφείο Επικοινωνίας και Πληροφόρησης
Πολιτών (10 αντίτυπα)
11. Δ/νση Φορολογίας Κεφαλαίου –
Τμήματα Α, Β, (από 5 αντίτυπα), Φ.Μ.Α.Π. (20 αντίτυπα)
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)