Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Απανωτά “χτυπήματα” για εκατομμύρια πολίτες από τα χαράτσια που έρχονται


Πηγή: Πήγασος news


Βαρύ θα είναι το φορτίο που θα σηκώσουν το επόμενο διάστημα εκατομμύρια πολίτες. Η διαδικασία υποβολής των φορολογικών δηλώσεων εχει μπει την τελική ευθεία ενώ σειρά έχει πάρει η αποστολή εκκαθαριστικών που έχουν να κάνουν με την ακίνητη περιουσία των πολιτών.

Οπως ανφέρει το Βήμα της Κυριακής τα στοιχεία που προκύπτουν από την εκκαθάριση των φορολογικών δηλώσεων φέρνουν χαμογελα στο υπουργείο οικονομικών καθώς προσβλέπουν σε αύξηση των εσόδων, φέρνουν όμως και πονοκέφαλο στους φορολογούμενους καθώς βλέπουν οτι οι φόροι που καλούνται να πληρώσουν σε σύγκριση με πέρυσι σε πολλές περιπτώσεις έχουν τετραπλασιαστεί.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι τρίτεκνες οικογένειες που διαπιστώνουν ότι πρέπει να πληρώσουν τριπλάσιο φόρο σε σύγκριση με πέρυσι μόνο από τη μείωση του αφορολογήτου στις 12.000 ευρώ από 23.500 που ίσχυε για το 2011.
Τα φορολογικά «χτυπήματα» όμως αφορούν περίπου 7 στους 10 φορολογούμενους πολίτες, πολλοί από τους οποίους, όπως ανέφεραν σε πρόσφατη συνέντευξή τους οι εκπρόσωποι της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες (εφορίες), αντιμετωπίζουν προβλήματα για την εξόφληση των φόρων όχι γιατί δεν θέλουν αλλά γιατί δεν έχουν τα χρήματα λόγω της αυξημένης ανεργίας, των μειώσεων των μισθών, των συντάξεων και της διατήρησης τιμών των προϊόντων στα ύψη.
Όσοι λάβουν το εκκαθαριστικό σημείωμα της Εφορίας τις επόμενες εβδομάδες και με δεδομένο ότι τελευταία προθεσμία για την υποβολή των δηλώσεων είναι η 16η Ιουλίου για τις ηλεκτρονικές θα πρέπει να γνωρίζουν ότι ο πρόσθετος φόρος που θα προκύψει σε αυτούς που θα λάβουν χρεωστικό εκκαθαριστικό μπορεί να πληρωθεί σε τρεις δόσεις.
Το επόμενο χαράτσι που έρχεται είναι το ΕΕΤΗΔΕ για τα ακίνητα που πέρυσι πληρώθηκε μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ. Για φέτος ακόμη δεν έχει αποφασιστεί από το υπουργείο Οικονομικών αν θα περιληφθεί εκ νέου στους λογαριασμούς της ΔΕΗ ή τελικά θα το στείλουν οι εφορίες. Αυτό διότι η ΔΕΗ λόγω του χαρατσιού διαπίστωσε ότι 500.000 πελάτες της όχι μόνο δεν πλήρωσαν το χαράτσι αλλά και την κατανάλωση ρεύματος. Στο υπουργείο Οικονομικών προσανατολίζονται να στείλουν το ΕΕΤΗΔΕ στους πολίτες μέσω των εφοριών και να παρακάμψουν τη ΔΕΗ.
Σε ό,τι αφορά την εξόφληση του ΕΕΤΗΔΕ ο νόμος προβλέπει για εφέτος πέντε δόσεις με τους λογαριασμούς της ΔΕΗ. Λόγω όμως του ότι έχει καθυστερήσει η αποστολή, δεν αποκλείεται να αλλάξει και ο αριθμός των δόσεων.
Πάντως αυτή τη στιγμή έχουν σταλεί στις εφορίες τα ονόματα των ιδιοκτητών ακινήτων που δεν εξόφλησαν το ΕΕΤΗΔΕ μαζί με τον λογαριασμό της ΔΕΗ. Το επόμενο διάστημα αναμένεται οι ΔΟΥ να ξεκινήσουν να αποστέλλουν μαζικά σημειώματα με την απειλή κατάσχεσης περιουσιακών στοιχείων σε όσους δεν ανταποκριθούν άμεσα στην πληρωμή του αναγραφόμενου ποσού.
Το ΤΑΧIS συνεχίζει να στέλνει στους ιδιοκτήτες ακινήτων το ΕΤΑΚ 2009, ενώ σε λίγες ημέρες θα σταλεί ο ΦΑΠ του 2010 και του 2011. Δεν αποκλείεται μέχρι το τέλος του 2012 να σταλεί στους ιδιοκτήτες ακινήτων και ο Φόρος Ακίνητης Περιουσίας του 2012.

Σχέση Ναζί με μαφία-ΜΑΤ-μυστικές υπηρεσίες-εκκλησία-δικαιοσύνη-στρατό



Καθημερινά αποκαλύπτεται η σχέση της ναζιστικής οργάνωσης Χρυσής Αυγής με τις βάναυσες δυνάμεις καταστολής, τους ΜΑΤατζήδες στυλοβάτες του αστικού συστήματος εξουσίας που χάρη και στη δική τους βία επιβλήθηκαν τα Μνημόνια Ε.Ε.-ΔΝΤ  και η ακραία ταξική πολιτική των ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ.
Και όμως το 50% των πραιτοριανών της εκάστοτε κυβέρνησης ψηφίζει το «αντισυστημικό» κόμμα της Χρυσής Αυγής, ενώ πολλαπλασιάζονται  οι καταγγελίες  για την κάλυψη των ρατσιστικών εγκλημάτων της από την ΕΛ.ΑΣ. των Δένδια και Σαμαρά.

Στον ειδησεογραφικό ιστότοπο "Pheme.gr", ο κ. Κυριαζίδης πρώην πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων (ΠΟΑΣΥ) δηλώνει «ανήσυχος» για τα αυξημένα κρούσματα αυτοδικίας ακροδεξιών ομάδων που επιτίθενται σε βάρος μεταναστών και τονίζει: «Τέτοια φαινόμενα εγκληματικών επιθέσεων σε βάρος αλλοδαπών, θα πρέπει άμεσα να αντιμετωπίζονται. Η κατάσταση έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο, η αστυνομία πρέπει να αφεθεί να επιτελέσει το έργο της». «Η ηγεσία της αστυνομίας θα πρέπει να λάβει άμεσα μέτρα έναντι των φαινομένων αυτοδικίας που παρατηρούνται σε όλη τη χώρα σε βάρος μεταναστών. Δεν μπορεί η ηγεσία της αστυνομίας να κάνει τα στραβά μάτια στις ακροδεξιές ομάδες που πρόσκεινται στη Χρυσή Αυγή, οι οποίες αλωνίζουν σε όλη τη χώρα», προσθέτει. «Το δημόσιο αγαθό της ασφάλειας, το οποίο η πολιτεία έχει αναθέσει στην Ελληνική Αστυνομία, θα πρέπει να πάψει να αποτελεί αντικείμενο εκμετάλλευσης διαφόρων ομάδων ή πολιτικών οργανώσεων. Αυτές οι ομάδες που επιχειρούν να επιβάλλουν το νόμο, θέτουν σε πρωτοφανή δοκιμασία τους δημοκρατικούς θεσμούς, λειτουργούν κατά της Δημοκρατίας», συμπληρώνει.

Και αν αυτή είναι η σχέση των ΝΑΖΙ της Χρυσής Αυγής, τι να πει κανείς για την πρωτοφανή ασυλία που έχουν από την αστική δικαιοσύνη που με συνεχείς αναβολές αφήνει ατιμώρητα τα εγκλήματα πρωτοκλασάτων στελεχών και μάλιστα σε δίκη στη Βέροια άφησε ατιμώρητους τους φασίστες τραμπούκους και τιμώρησε το θύμα της αναίτιας επίθεσης τους.

Σημαντική όμως η σύνδεση των Ναζιστών με τμήματα της Εκκλησίας και συγκεκριμένα στελέχη της Ιεραρχίας. Ανθρώπους που συχνά προκαλούν με τις ακραίες τοποθετήσεις και αναλαμβάνουν να υπερασπιστούν τις ιδέες και το έργο των φασιστικών ορδών, ξεκαβαλικεύοντας από το ΛΑΟΣ και επιλέγοντας Χρυσή Αυγή. Μεταξύ αυτών ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ και ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος. Θυμίζουμε μόνο, για όσους δεν ξέρουν, όσους δεν θυμούνται και όσους θέλουν να ξεχνούν, ότι ο Αμβρόσιος έχει τελέσει ταγματάρχης της Χωροφυλακής, ενώ χρίστηκε Μητροπολίτης επί Χούντας. Τον περασμένο Αύγουστο, μάλιστα, είχε επισκεφθεί τον Νίκο Ντερτιλή, τελευταίο κρατούμενο εκ των πρωταιτίων της Xούντας, στις φυλακές Κορυδαλλού για να τον συγχαρεί, διότι παραμένει πιστός στις αρχές του.

Δε θα μπορούσαν να λείψουν από αυτή την αντιδραστική κλίκα οι στρατιωτικοί. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο πρώην Α/ΓΕΣ Φραγκούλης Φράγκος, που πρόσφατα διετέλεσε και ΥΕΘΑ. Γνωστός «Τουρκοφάγος» δεν παρέλειψε, όποτε χρειάστηκε να υπερασπίσει ακόμη και στα Ναυτοδικεία τους ακροδεξιούς για τις άθλιες πράξεις τους. Φυσικά, την Χρυσή Αυγή δένουν με τον στρατό πολλά νήματα, με πιο σημαντικά τις φασιστικές Λέσχες Εφέδρων και τις Εθνοφυλακές.

Στη μαύρη αλυσίδα ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ-ΕΛ.ΑΣ.-ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ-ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ-ΣΤΡΑΤΟΥ έρχεται να προστεθεί και ένας ακόμη κρίκος: η σχέση και η ένταξη Χρυσαυγιτών σε Εγκληματικές Συμμορίες, όπου με βαρύ οπλισμό έκλεβαν και ερχόντουσαν σε ένοπλες αντιπαραθέσεις ακόμη και με την ΕΛ.ΑΣ., ενώ στις μεταξύ τους επικοινωνίες που κατεγράφησαν, ξεκαθάριζαν ότι τα όπλα αυτά προτίθενται να στρέψουν κατά της Αριστεράς και των κινημάτων.

Τέλος, απομένει ένας ακόμη κρίκος: η ΕΥΠ. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Φραγκούλης Φράγκος επιθυμούσε σφόδρα να αναλάβει διοικητής της, θέση που κατείχε ένα άλλο προβεβλημένο στέλεχος του ΛΑΟΣ, ο Ιωάννης Κοραντής. Επίσης, μιλιταριστικά έντυπα και φασιστικές οργανώσεις παπαγαλίζουν μονότονα τις εκθέσεις της ΕΥΠ. Μυστικές υπηρεσίες που θεωρούν μέρος της αποστολής τους την καταγραφή και δίωξη των κοινωνικών κινημάτων.

Αξίζει όμως να δούμε και τη διεθνή εμπειρία και πιο συγκεκριμένα το κείμενο Σκάνδαλο συνεργασίας ναζί - μυστικών υπηρεσιών που κλονίζει τη Γερμανία.

Στο κέντρο μιας δίνης γεμάτης σκάνδαλα έχουν έρθει οι γερμανικές μυστικές υπηρεσίες, αφότου επιβεβαιώθηκε ότι πράκτορές της κατέστρεψαν αρχεία που περιείχαν ζωτικές πληροφορίες σχετικά με μια νεοναζιστική τρομοκρατική συμμορία λίγες ώρες πριν την προγραμματισμένη παράδοσή τους στην ομοσπονδιακή εισαγγελία της Γερμανίας. Η υπόθεση αφορά την νεοναζιστική οργάνωση γνωστή ως «Εθνικοσοσιαλιστικό Υπόγειο» (NSU) και υπεύθυνη για τις χειρότερες πράξεις ακροδεξιάς βίας στη Γερμανία μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Τα μέλη της δολοφόνησαν μία αστυνομικό, πυροβόλησαν και σκότωσαν εννέα μετανάστες, πραγματοποίησαν δύο βομβιστικές επιθέσεις και λήστεψαν 14 τράπεζες για να χρηματοδοτήσουν τις επιχειρήσεις τους. Η αστυνομία ανακάλυψε τα πτώματα των δύο αρχηγών της οργάνωσης των Ούβε Μούντλος και Ούβε Μπέρνχαρντ σε ένα καμένο τροχόσπιτο στην Aνατολική Γερμανία τον περασμένο Νοέμβριο. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι είχαν αυτοκτονήσει αφότου είχαν ληστέψει μία τράπεζα. Ένα τρίτο μέλος της οργάνωσης, η Μπεάτε Τσέπε συνελήφθη και συνεχίζει να ανακρίνεται.

Οι λεπτομέρειες του σκανδάλου αποκαλύφθηκαν στο γερμανικό ειδησεογραφικό πρακτορείο DPA, ωθώντας του γερμανικού υπουργείου Εσωτερικών να παραδεχτούν ότι εγχώριο πράκτορες της μυστικής υπηρεσίας της χώρας οι οποίοι παρακολουθούσαν τη συμμορία κατέστρεψαν αρχεία που περιείχαν πληροφορίες για εκείνη. Κοινοβουλευτική έρευνα αποκάλυψε ότι οι πράκτορες είχαν σκίσει έγγραφα στις 11 Νοεμβρίου - την ημέρα που έπρεπε να παραδοθούν στην Ομοσπονδιακή Εισαγγελική αρχή της Γερμανίας, η οποία είχε αναλάβει την έρευνα. Ο Γεργκ Ζίρκε, ο πρόεδρος της Γερμανικής Εισαγγελικής αρχής παραδέχτηκε επίσης ότι το γραφείο του είχε αποτύχει σχετικά με την έρευνα για τους νεοναζί.

Οι αποκαλύψεις έσπειραν υποψίες μέλη του νεοναζιστικού θύλακα βρίσκονταν στο μισθολόγιο των γερμανικών μυστικών υπηρεσιών. Στο παρελθόν, η οργάνωση δεν είχε κρύψει το γεγονός ότι χρησιμοποιούσε «μυστικούς» για να διεισδύσει σε ακροδεξιές οργανώσεις. Παρόλα αυτά το να διατηρεί νεοναζί στο μισθολόγιο της ως «κατασκόπους» θα ισοδυναμούσε με ενεργή συνεργασία μαζί τους και θα υπαινισσόταν ότι μέλη της μυστικής υπηρεσίας υποστήριζαν τις εγκληματικές τους πράξεις. Οι μυστικές υπηρεσίες είχαν παραδεχτεί σε κοινοβουλευτική επιτροπή ότι τόσο η εγχώρια υπηρεσία πληροφοριών όσο και οι στρατιωτικές μυστικές υπηρεσίες χρησιμοποιούσαν «κοριούς» για να διεισδύσουν σε νεοναζιστικές οργανώσεις τι οποίες συναναστρέφονταν οι Μούντλος και Μπέρνχαρντ. Σοκαρισμένοι Γερμανοί βουλευτές επέμειναν ότι ο υπουργός Εσωτερικών Χανς Πέτερ Φρίντρικ πρέπει να ξεκινήσει μια ενδελεχή έρευνα στην υπόθεση και αποδώσει ευθύνες στους υπευθύνους. «Όλη η υπόθεση είναι ανυπόφορη και πρέπει να υπάρξουν συνέπειες, Οι αποκαλύψεις καθιστούν πιθανή κάθε θεωρία», είπε η σοσιαλδημοκράτισσα βουλευτής Έβα Χεγκλ.

Αποκαλύπτεται η διαπλοκή και διασύνδεση όλων των σημαντικών συντελεστών του Κοινοβουλευτικού ολοκληρωτισμού, που σε συνεργασία με τα αστικά κόμματα εξουσίας και τα καθεστωτικά ΜΜΕ, επιβάλλουν τις πιο ακραίες ταξικές επιλογές πετώντας τον κόσμο της εργασίας στην απόγνωση και στην βαθύτερη εκμετάλλευση.
Με παρανομαστή τα δόγματα Άμυνας-Ασφάλειας, οι εργαζόμενοι θεωρούνται εσωτερικός εχθρός και μπαίνουν στο στόχαστρο του πλέγματος αστυνομικών στρατιωτικών κατασταλτικών μηχανισμών του αστικού κράτους που αλλάζει, ενώ ο νεοναζισμός αναλαμβάνει ενεργό ρόλο κατά των εργαζομένων. Μια σύγχρονη καπιταλιστική πραγματικότητα που δεν αλλάζει, δε μεταρρυθμίζεται, αλλά μόνο Ανατρέπεται.

Πηγή: ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
Diktiospartakos.blogspot.com

Η Νέα Εποχή των Επαναστάσεων έφτασε (αναδημοσίευση)


Αναδημοσίευση από εφημερίδα Δράση (http://efimeridadrasi.blogspot.gr/)



Του Simone Cicero*

Η θεμελιώδης στιγμή κατά την οποία ο σχεδιασμός γίνεται πολιτικό εργαλείο έχει φτάσει. Όπως κι αν επιλέγουμε να ονομαστεί -P2P πολιτισμός, κίνημα ομότιμης παραγωγής, ανοιχτός P2P σχεδιασμός- θα είμαστε σε θέση να βρούμε ένα νέο νόημα συνεργατικά; 
Θα είμαστε σε θέση να συμμετάσχουμε με πεποίθηση στην επανάσταση που βρίσκεται μπροστά μας;

"Οικονομολόγοι και θεωρητικοί της καινοτομίας, όπως ο Jeremy Rifkin, ο Yochai Benkler, ο Michel Bauwens, και αρκετοί άλλοι έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η τρίτη βιομηχανική επανάσταση είναι μπροστά μας'', είναι οι πρώτες λέξεις μιας πρόσφατα δημοσιευμένης έρευνας από το Statistical Studies of Peer Production.

Είναι πράγματι δύσκολο να μη σημειωθεί με ικανοποίηση η επιτυχία και η αυξανόμενη αναγνώριση της ομότιμης παραγωγής -η αποκεντρωμένη εναλλακτική στη μεγάλης κλίμακας βιομηχανική παραγωγή θεωρητικοποιήθηκε το 2006 από τον καθηγητή Yochai Benkler στο βιβλίο του The Wealth of Networks (Ο πλούτος των Δικτύων)- στη σκηνή του δικτύου και στην πραγματικότητα.

Ο Economist έχει αφιερώσει μια ολόκληρη έκθεση για το φαινόμενο. Εμπειρογνώμονες, όπως ο Michel Bauwens (ιδρυτής του P2P Foundation) έχουν προσκληθεί να μιλήσουν για το θέμα ακόμη και στην Ακαδημία Κοινωνικών Επιστημών του Βατικανού. Για πρώτη φορά, είχα από πρώτο χέρι την εμπειρία του έντονου ενδιαφέροντος για το θέμα, όταν δημοσιεύθηκε πρόσφατα διάλεξή μου για τη συνεργατική παραγωγή και το P2P, και έλαβα περίπου τριάντα χιλιάδες επισκέψεις σε μόλις δύο ημέρες.

Ωστόσο, πέρα από την αξιολόγηση του πώς αυτό το παράδειγμα διεισδύει στη σημερινή πραγματικότητα, ίσως θα πρέπει να σκεφτούμε περισσότερο για το ποια φαίνεται να είναι τα αδυσώπητα γεγονότα που οδήγησαν σε τέτοια ξαφνική και μεγάλη επιτυχία.

Ο πολιτισμός του μαζικού σχεδιασμού, της μόδας, της μεγάλης κλίμακας παραγωγής έχει δημιουργήσει μια κοινωνία δομημένη από αποφάσεις που λαμβάνονται από πάνω προς τα κάτω, που αποτελείται από σύνθετες δομές (παραγωγή, εκπαίδευση, εργασία...) και προκαθορισμένες διαδρομές. Σήμερα, η εκπαίδευση μάς προετοιμάζει για να εκτελέσουμε μια εργασία -μερικές φορές οποιαδήποτε εργασία- που μας πληρώνει όσον αφορά του τι μπορούμε να κατέχουμε και να καταναλώνουμε ή, με άλλα λόγια, για τα αγαθά που ο σχεδιασμός και η μαζική παραγωγή θεωρούν ότι είναι για την ικανοποίησή μας - τουλάχιστον μερικώς.

Έχουμε παράγει τεχνητές ανάγκες για χρόνια υπό αυτό το μάντρα, δημιουργώντας σχεδόν ανύπαρκτες αναγκαιότητες που είναι άμεσα διαθέσιμες και εύκολο να περιγραφούν, αντί για διερεύνηση των προβλημάτων και των πραγματικών αναγκών των ανθρώπων και των κοινωνιών. Η καινοτομία και το νόημα έχουν περιοριστεί, παγιδευτεί και πνιγεί από μηχανισμούς προστασίας, μονοπώλια, διπλώματα ευρεσιτεχνίας και πνευματικά δικαιώματα.

Η μετριότητα είναι παρωχημένη
Η ανταγωνιστική κοινωνία και η βιομηχανική παραγωγή έχουν παράγει μετριότητα. Σήμερα, η μεγάλη είδηση είναι ότι η μετριότητα είναι παρωχημένη. Η ριζική, συστημική κρίση όσον αφορά το κεφάλαιο και, τελικά, το χρήμα, βασίζεται σε αυτό το πολιτιστικό υπόβαθρο. Το χρήμα έχει γίνει παράλογα περιορισμένο, μη διαθέσιμο και ανίκανο να διαμορφώσει τις ανταλλαγές που χρησιμεύουν για να δοθεί προτεραιότητα στη νέα λειτουργία της, χωρίς αποκλεισμούς και περισσότερο ισότιμης, συνεργατικής παραγωγής.

Η θεμελιώδης στιγμή κατά την οποία ο σχεδιασμός γίνεται πολιτικό εργαλείο έχει φτάσει. Μπορεί να ονομαστεί P2P πολιτισμός, κίνημα ομότιμης παραγωγής, ανοιχτός P2P σχεδιασμός. Όπως κι αν επιλέξουμε να ονομαστεί, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι κάτι θεμελιώδες συμβαίνει, και η προσδοκώμενη τρίτη βιομηχανική επανάσταση προορίζεται να είναι επίσης μια κοινωνική και πολιτιστική επανάσταση.

Τώρα που η ανάγκη για μεγάλης κλίμακας παραγωγή υποχωρεί λόγω του κρυσταλλικού εκδημοκρατισμού των μέσων παραγωγής -τώρα μόνο συνδέεται με τον παράγοντα χρόνο ο οποίος συμπιέζεται ραγδαία κάθε μέρα- η συνεργατική επανάσταση που βρίσκεται σε εξέλιξη έχει τοποθετήσει τους ανθρώπους, ως δρώντες στις κοινότητές τους, στο κέντρο της πράξης της παραγωγής, εξανθρωπίζοντάς την.

Το DIY (Do It Yourself) και το P2P είναι εκδηλώσεις ανεξαρτησίας από το κεφάλαιο, από εθνικούς και διεθνείς οργανισμούς, από την αγορά. Είναι πρόσκληση για ένα ρόλο πρώτου προσώπου και παραδοχή της ευθύνης του ατόμου ως δρων μαζί με τη φυλή του.

Ο σχεδιασμός ο ίδιος είναι “φυλετικοποιημένος”. Πριν από λίγες ημέρες διάβασα ένα φανταστικό post που τα λέει όλα, καθαρά, με λίγα απλά λόγια: “Αν είστε τυχεροί θα έχετε χρήστες, όχι πελάτες. Οι πελάτες είναι σχεδόν ανύπαρκτοι στον δημιουργικό κόσμο τώρα.” Σε ανταπόκριση προς τον ενσυναίσθητο σχεδιασμό, η κατασκευή θα γίνει ρευστή και εκτυλισσόμενη σε πραγματικό χρόνο. Παραγωγή θα γίνεται μόνο όταν υπάρχει ζήτηση -και όχι μια στιγμή πριν-, απλώς επειδή δεν είναι περισσότερο απαραίτητη.

Ποιά υποδομή;
Ενώ δεν μπορούμε να μην παραδοθούμε με ενθουσιασμό σε αυτή την επανάσταση που περιστρέφεται γύρω από το νόημα -από διαφορετικές οπτικές γωνίες-, δεν μπορούμε να αγνοήσουμε την τεράστια αλλαγή που πρέπει να συμβεί ώστε να αδράξουμε αυτήν την ευκαιρία.

Χρειαζόμαστε μια νέα πολιτισμική υποδομή, έναν πλούτο κοινής γνώσης, κάτι που έχει αρχίσει να έρχεται στο προσκήνιο σε έργα όπως το Global Village Construction Set από το Open Source Ecology ή σε διαδικασίες όπως το Extreme Manufacturing, μία ευέλικτη, μερικές φορές εθελοντική και συνεργατική διαδικασία κατασκευής που αναπτύσσεται για να εξυπηρετήσει το κοινό όφελος.

Ένα νέο κατανεμημένο δίκτυο χώρων πολιτισμικής και απτής παραγωγής πρέπει να εδραιωθεί. Το δίκτυο θα προέλθει από εργαστήρια κατασκευής (fablabs) και χώρους δημιουργίας (makerspaces και hackerspaces) -τα νέα εργοστάσια- σε όλο τον κόσμο, ή από φιλόδοξα σχέδια όπως το ιταλικό Bottega 21: πρωτοβουλίες που ενώνουν την υπάρχουσα πολιτιστική κληρονομιά τόπων και παραδόσεων με τις διαθέσιμες σήμερα τεχνολογίες.

Αλλά αυτό δεν θα είναι αρκετό. Θα είναι επίσης απαραίτητο να αναπτυχθεί μια νέα σύλληψη της εφοδιαστικής αλυσίδας. Η έρευνα θα μας δώσει νέα υλικά -ευπροσάρμοστα, ανοικτά υλικά, άμεσα διαθέσιμα και ανακυκλώσιμα σε τοπικό επίπεδο- ενώ ο ίδιος ο σχεδιασμός πρέπει να είναι ανεξάρτητος από ειδικά υλικά, κάτι που συνεπάγεται τοπική παραγωγή, με βάση τοπικές πρώτες ύλες και πόρους.

Ακόμη πιο ενδιαφέρον τα επόμενα χρόνια θα είναι να αναλύσουμε τις επιπτώσεις που ο επανασχεδιασμός της παραγωγής σε ένα κατανεμημένο και P2P μοντέλο θα έχει σε τέτοιες σφαίρες όπως η εκπαίδευση, η κατάρτιση ή η εργασία. Σε μια κατάσταση όπου η διαθεσιμότητα των παραδοσιακών βιομηχανικών θέσεων εργασίας μειώνεται, θα έχουμε περισσότερο χρόνο να αφιερώσουμε στην εναλλακτική οικονομία -που βασίζεται στην ανταλλαγή και την κοινωνική εμπιστοσύνη- από την οποία θα λαμβάνουμε και θα συνεισφέρουμε τους πόρους μας, την εργασία μας και τη δέσμευσή μας.

Νέες δεξιότητες θα χρειαστούν για να επανατοποθετήσουμε τη νέα και ανεξάρτητη παραγωγή. Θα χρειαστεί να διδάξουμε ένα νέο τρόπο σχεδιασμού που είναι σπονδυλωτός και ανοιχτός στην καινοτομία και την αλλαγή. Θα χρειαστούμε ανθρώπους που μπορούν να διαχειριστούν άτυπους χώρους παραγωγής ως συντονιστές. Θα διδάξουμε τους μαθητές να ερευνήσουν, να ανακαλύψουν και να δημιουργήσουν εργασίες, προϊόντα και υπηρεσίες που χρειάζεται η κοινότητα, αντί να ακολουθήσουμε απλώς οποιοδήποτε παλαιό πρόγραμμα σπουδών περιμένοντας ένα "φάντασμα"-αγορά εργασίας για να το διεκδικήσουν.

Ο Douglas Rushkoff έγραψε πριν από ένα σχεδόν χρόνο: "Αυτό που πρέπει να αρχίσουμε να αναρωτιόμαστε δεν είναι πώς θα απασχοληθούν όλοι οι άνθρωποι που καθίστανται άνευ αντικειμένου από την τεχνολογία, αλλά πώς μπορούμε να οργανώσουμε μια κοινωνία γύρω από κάτι άλλο εκτός της εργασίας; Μπορεί το πνεύμα της επιχείρησης που σήμερα συνδέεται με την "καριέρα" να μετατοπιστεί σε κάτι εντελώς πιο συνεργατικό, εμπρόθετο, και ακόμη πλήρες νοήματος;"

Ίσως τότε, η πιο σημαντική ερώτηση που πρέπει να απαντηθεί είναι η εξής: τώρα που έχουμε τα εργαλεία, θα είμαστε σε θέση να βρούμε ένα νέο νόημα συνεργατικά; Θα είμαστε σε θέση να συμμετάσχουμε με πεποίθηση στην επανάσταση που που βρίσκεται μπροστά μας;;
*Δημοσιογράφος και στρατηγικός αναλυτής
Μετάφραση: Κ.Χ.

Ισπανία: Τα ΜΑΤ κάνουν έξωση σε ανήμπορες οικογένειες




Τα ισπανικά ΜΑΤ προσπαθούν να σπάσουν την πόρτα του κτιρίου, ενώ οι ένοικοι τους 
ρίχνουν κουβάδες με νερό στο Οβιέδο, στα βόρεια της χώρας.


Οι διαδηλωτές προσπάθησαν να εμποδίσουν την έξωση μιας οικογένειας από το Εκουαδόρ, που δεν είναι πια σε θέση να πληρώσει το δάνειό της. Περίπου ένα εκατομμύριο Ισπανοί αντιμετωπίζουν ανάλογο πρόβλημα.

Το τελευταίο διάστημα έχει αναπτυχθεί στη χώρα ένα ισχυρό κίνημα ενάντια στις κατασχέσεις ακινήτων και τις εξώσεις.


Πηγή: Reuters

Ψηφιακός πολιτισμός και Βιωσιμότητα – Ένας νέος πολιτισμός του μοιράσματος και της συνεργασίας γεννιέται


Αναδημοσίευση από εφημερίδα Δράση (http://efimeridadrasi.blogspot.gr/)
Του Michel Bauwens*


Η εντολή της διάσκεψης Ρίο+20 αναγνωρίζει τρεις πυλώνες της βιώσιμης ανάπτυξης - οικονομικό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό. Ωστόσο, η διαδικασία δεν αμφισβητεί τη θεμελιώδη τοξικότητα του σημερινού λειτουργικού συστήματος, και αγνοεί το γεγονός ότι ένα τέτοιο “ελαττωματικό” DNA έχει ισχυρές πολιτισμικές ρίζες.

Τι εννοούμε; Τα ακόλουθα δεν βασίζονται στα δηλωμένα ιδανικά του Ρίο+20 αλλά στην πραγματική πρακτική του υπαρκτού οικονομικού συστήματος.

Το σημερινό παγκόσμιο σύστημα βασίζεται σε τρεις λανθασμένες παραδοχές:

1. Η πρώτη παραδοχή είναι ότι η φύση είναι μία ανεξάντλητη πηγή ενέργειας που μπορεί να αξιοποιηθεί χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η αναγεννητική ικανότητά της.
Τα αποτελέσματα αυτού του πολιτισμού εκμετάλλευσης της φύσης είναι καταστροφικά. Το 2009, ο Johan Rockström και μια ομάδα κορυφαίων επιστημόνων πρότειναν εννέα θεμελιώδεις διαδικασίες που επηρεάζουν τη συνολική υγεία του πλανήτη (όπως η χρήση του γλυκού νερού, η ρύθμιση του κλίματος, και ο κύκλος του αζώτου), και αφού υπολόγισαν την ασφαλή ζώνη λειτουργίας για καθεμία από αυτές, συμπέραναν ότι η ανθρωπότητα έχει υπερβεί τα όριά της σε τουλάχιστον τρεις από αυτές. Η υπερβολική πίεση σε αυτές τις κρίσιμες διαδικασίες θα μπορούσε να οδηγήσει σε σημεία απότομων και μη αναστρέψιμων περιβαλλοντικών αλλαγών, επιπλέον των καλά μελετημένων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής. Το 2010, η έκθεση Living Planet διαπίστωνε ότι ήδη χρησιμοποιούμε 1,5 πλανήτη και προβλέπεται να χρησιμοποιούμε 2 πλανήτες σαν τη Γη μέχρι το 2030, σε συνθήκες “business as usual”. Συνδυάζοντας αυτά τα στοιχεία, και υπολογίζοντας την αλληλεπίδρασή τους (για παράδειγμα: λιγότερο πετρέλαιο σημαίνει λιγότερα λιπάσματα, που σημαίνει λιγότερη γεωργική παραγωγή), ο Graham Turner και μια ομάδα επιστημόνων του MIT παρήγαγαν σειρά από υπολογιστικά μοντέλα που οδηγούν σε ανησυχητικά συμπεράσματα και σε σαφές χρονοδιάγραμμα: Το business-as-usual σενάριο εκτιμά ότι εάν τα ανθρώπινα όντα συνέχιζαν να καταναλώνουν περισσότερο από ό,τι η φύση είναι σε θέση να παρέχει, μια παγκόσμια οικονομική κατάρρευση και μια απότομη μείωση του πληθυσμού θα μπορούσε να συμβεί μέχρι το 2030.

2. Τεχνητή σπάνις
Η δεύτερη αρχή του σημερινού λειτουργικού συστήματος είναι ότι το μοίρασμα της καινοτομίας είναι βασικά παράνομη δραστηριότητα. Οι επιστημονικές και τεχνολογικές εξελίξεις έχουν ιδιωτικοποιηθεί μέσω διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας και πνευματικών δικαιωμάτων, τα οποία συχνά μονοπωλούνται από μεγάλες εταιρείες που μπορούν να έχουν προστατευόμενο από το νόμο συμφέρον στην επιβράδυνση της τεχνολογικής καινοτομίας που τους απειλεί. Νέοι και ηλικιωμένοι άνθρωποι είναι υπό διωγμό από τα δικαστήρια και την αστυνομία για το μοίρασμα πολιτιστικών εκφράσεων, ακόμη και αν εκείνοι που τις μοιράζονται αποτελούν επίσης τους καλύτερους “πελάτες” της πολιτιστικής βιομηχανίας. Πολλές πτυχές του μοιράσματος είναι παράνομες. Η Jane Orsi από το Κέντρο για το Δίκαιο της Βιώσιμης Ανάπτυξης, στο Σαν Φρανσίσκο, έχει δώσει παραδείγματα για το πόσα πολλά οι ΗΠΑ απαγορεύουν: 1) την κηπουρική μπροστά από το σπίτι, 2) τη συλλογή βρόχινου νερού, 3) το στέγνωμα των ρούχων στον ήλιο, 4) την παραγωγή μαρμελάδας για τους γείτονες. Το σύστημα είναι εξοπλισμένο ενάντια στο μοίρασμα.

3. Κοινωνική ανισορροπία
Η πρώτη και η δεύτερη πτυχή συνδυάζονται με πλήρη περιφρόνηση για την ισότητα και την κοινωνική δικαιοσύνη, η οποία αυξάνεται, δεν μειώνεται. Για παράδειγμα, η Oxfam υπολόγισε ότι από τα 11 κοινωνικά θεμέλια για τη βιωσιμότητα της ανθρώπινης κοινωνίας, τα 8 έχουν επιδεινωθεί.

Ένα τέτοιο ριζικά αντι-φυσικό και αντικοινωνικό λειτουργικό σύστημα χρειάζεται ριζική αναδιάρθρωση, με βάση μια αντιστροφή των αξιών η οποία μπορεί να στηριχτεί μόνο σε νέες πολιτισμικές πρακτικές.

Έχει συμβεί στο παρελθόν. Στο τέλος της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, η πολιτιστική επανάσταση που ωθήθηκε από τις χριστιανικές κοινότητες ενσωμάτωσε εκ νέου το ανεξέλεγκτο σύστημα ισχύος στην ηθική αρχή μιας πνευματικής κοινότητας. Το 1789, τα φεουδαρχική προνόμια καταργήθηκαν σε μία μόνο ημέρα, καθώς είχαν γίνει ανάθεμα για τη νέα ευαισθησία.

Σήμερα βλέπουμε τη γέννηση ενός νέου πολιτισμού του μοιράσματος και της συνεργασίας, που δεν καθιστά κοινή μόνο τη γνώση, αλλά και υλικούς πόρους, και έχει ως στόχο να γυρίσει “ανάποδα” το λειτουργικό σύστημά μας, σε ένα νέο σχηματισμό όπου οι εξωτερικότητες της φύσης γίνονται σεβαστές, το μοίρασμα του πολιτισμού, της επιστήμης και της καινοτομίας γίνεται ο κανόνας, και οι δύο αυτές αλλαγές δημιουργούν μια πιο δίκαιη κοινωνική τάξη.

Αυτή η νέα πολιτιστική επανάσταση παίρνει πολλές διαφορετικές μορφές. Στη συνεργατική παραγωγή γνώσης, όπως αυτή επιτυγχάνεται από τη Wikipedia· στο μοίρασμα του κώδικα λογισμικού, όπως επιβεβαιώνεται από το λειτουργικό σύστημα Linux, καθώς και από το μοίρασμα του ανοιχτού σχεδιασμού για κατανεμημένη παραγωγή, όπως με το Wikispeed και το Arduino. Ο νέος πολιτισμός γεννιέται μέσα από την οριζόντια κοινωνικοποίηση που πραγματοποιείται μέσω του διαδικτύου, και οδηγεί σε φυσική συνεργασία γύρω από τη δημιουργία κοινής αξίας.

Για τον νέο αυτό πολιτισμό, είναι τα πνευματικά δικαιώματα που είναι κλοπή, καθώς αφαιρούν την απόλαυση ενός άφθονου αγαθού. Για εμάς, είναι ανήθικο να παρακρατούνται φάρμακα από τους φτωχούς ανθρώπους που δεν μπορούν να πληρώσουν τα υπερκέρδη που προέρχονται από την πνευματική ιδιοκτησία. Για εμάς, είναι ανήθικο να παρακρατούνται από τον κόσμο και τη φύση τα οφέλη από ένα σχέδιο για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ή μια ηλιακή γεννήτρια. Ο νέος πολιτισμός και οι αναδυόμενες παραγωγές οικοδομούν επιχειρηματικά μοντέλα και επιχειρησιακές μορφές που σέβονται τα όρια της φύσης και προωθούν το μοίρασμα των καινοτομιών. Καμία ανοιχτή κοινότητα σχεδιασμού δε θέλει να σχεδιάσει για κάτι που είναι προγραμματισμένο να αχρηστευθεί.

Όλη αυτή η δραστηριότητα δεν στηρίζεται στην πίεση των οικονομικών λογικών, αλλά σε έναν πολιτισμό και μια πρακτική μοιράσματος, που συνδέονται στενά με την πολιτιστική ζωή μας. Μαζικά κινήματα όπως το Occupy και οι Indignados, είναι μια άμεση έκφραση του πολιτισμούτου μοιράσματος μέσω των social media· και το γερμανικό Κόμμα των Πειρατών, το οποίο εκτιμάται ότι θα πάρει το 10% των ψήφων στις επόμενες εκλογές, έχει άμεσες ρίζες στις κοινότητες μοιράσματος μουσικών αρχείων στη Σουηδία. Στη Βραζιλία, το Fora do Eixo είναι ένα παράδειγμα ενός επιτυχημένου καλλιτεχνικού δικτύου του οποίου οι οικονομικές πρακτικές απορρέουν από τις νέες αξίες του μοιράσματος και της συνεργασίας.

Οι νέες μας πολιτικές, τα νέα οικονομικά μας, γεννιούνται από έναν πολιτισμό μοιράσματος, καθώς και από νέες μορφές κοινωνικοποίησης και δημιουργίας κοινού νοήματος και κοινής αξίας.

Κάθε προσέγγιση που αρνείται ότι μια πολιτιστική επανάσταση είναι προϋπόθεση για πιο ριζικές αλλαγές, αρνείται την αξία της ανθρώπινης προθετικότητας και κοινωνικότητας, και είναι καταδικασμένη να αποτύχει στις φιλοδοξίες της για αλλαγή. Γι' αυτό ο πολιτισμός είναι ο απολύτως απαραίτητος τέταρτος πυλώνα της βιωσιμότητας. Δεν αποτελεί κάτι πρόσθετο, αλλά την πηγή από την οποία οι άλλες αλλαγές προχωρούν. Είναι μέσω του πολιτισμού που έχουμε αλλάξει την ενόρασή μας για τον κόσμο, τόσο τον υπάρχοντα, ο οποίος ολοένα και περισσότερο προσβάλλει τις ηθικές ευαισθησίες μας, όσο και αυτόν που συν-δημιουργούμε για να τον αντικαταστήσει.

*Ο Michel Bauwens είναι θεωρητικός, συγγραφέας και ιδρυτής του P2P (Peer-to-Peer) Foundation

Μετάφραση: Κ.Χ.

Χιλιάδες σπίτια και επιχειρήσεις χωρίς ρεύμα-Εντυπωσιακά τα στοιχεία της ΓΕΝΟΠ



Εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία που έδωσε η ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ στη δημοσιότητα και αφορούν τις ληξιπρόθεσμες οφειλές το τελευταίο εξάμηνο δηλ. από τον Οκτώβριο του 2011 ως τον Μάρτιο του 2012 όπου φαίνεται ότι τα χρωστούμενα προς τη ΔΕΗ από την παροχή Υψηλής Τάσης (βιομηχανικό ρεύμα) είναι 210 εκατ. ευρώ, από τη Μεσαία Τάση (εμπορικές επιχειρήσεις, βιοτεχνίες) είναι 92,7 εκατ. ευρώ, από τη Χαμηλή Τάση (οικιακό ρεύμα) 762,5 εκατ. ευρώ ενώ το Δημόσιο (Υπουργεία και Περιφέρειες) χρωστά -μετά από συμψηφισμούς- 65 εκατ. ευρώ. Συνολικά δηλαδή οι οφειλές προς τη ΔΕΗ ξεπερνούν το 1 δισ. ευρώ, όπου περιλαμβάνεται και το χαράτσι.

Αξιοσημείωτο είναι ότι και τον Μάιο οι οφειλές παραμένουν υψηλές, παρά το γεγονός ότι δεν περιλαμβάνονται στους λογαριασμούς το χαράτσι. Συγκεκριμένα οι οφειλές για την παροχή Υψηλής Τάσης είναι 293 εκατ. ευρώ, της Μεσαίας Τάσης 161 εκατ. ευρώ και της Χαμηλής Τάσης 668 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΓΕΝΟΠ οι επισφαλείς πελάτες της ΔΕΗ χρωστούν 450 εκατ. ευρώ, και όπως είπε ο αντιπρόεδρος και εκπρόσωπος της ΓΕΝΟΠ Κώστας Κουτσοδήμας θεωρούνται τα χρήματα αυτά «χαμένα», αν και βρίσκεται σε εξέλιξη δικαστική διεκδίκηση.

Εξίσου, σημαντικό είναι και το γεγονός ότι τον Μάιο υπήρξαν 30.000 διακοπές στο σύνολο του πενταμήνου του 2012 όπου καταγράφηκαν 89.000 διακοπές. Αυτές οι 30.000 διακοπές, όπως είπε ο εκπρόσωπος της ΓΕΝΟΠ, πρόκειται για επιχειρήσεις, σπίτια όπου έμεναν μετανάστες, αλλά και εξοχικά σπίτια.
Εντυπωσιακό επίσης είναι το γεγονός ότι καταγράφηκαν 27.500 διακοπές ρεύματος μεσαίας και χαμηλής τάσης, στο νομό Αττικής.

ΜΙΚΡΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ

Από τις ιστοσελίδες http://anergoigeitonion.espivblogs.net/ μπορείτε να δείτε ή να κατεβάσετε έναν οδηγό για τα δικαιώματα των ανέργων. 

Επειδή ο οδηγός δεν έχει link μπείτε στην σελίδα και στη δεξιά στήλη θα κάνετε κλικ στον οδηγό με το ακόλουθο εικονίδιο.

Εκδήλωση: η ψυχική υγεία σε συνθήκες κρίσης


ΕΚΔΗΛΩΣΗ- ΣΥΖΗΤΗΣΗ
Την Τετάρτη 4 Ιουλίου στις 20.30 θα πραγματοποιηθεί στο Αυτόνομο Στέκι (Ζ. Πηγής 95-97 & Ισαύρων) εκδήλωση συζήτηση με θέμα:  
Η ψυχική υγεία σε συνθήκες κρίσης

Αυτοκτονίες και για εξώσεις



Tέλος στη ζωή του έβαλε ηλικιωμένος άνδρας στο Γαλάτσι. Λίγο νωρίτερα, δικαστικός επιμελητής τον επισκέφτηκε για να του κάνει έξωση.

Σοκ έχει προκαλέσει η είδηση της αυτοκτονίας ηλικιωμένου άνδρα ετών 70 στο Γαλάτσι, λόγω οικονομικών προβλημάτων.
Ο άνδρας άγνωστος στοιχείων μέχρι στιγμής, έπεσε λίγο πριν τις 11 το πρωί της Παρασκευής από το μπαλκόνι του σπιτιού του στο Γαλάτσι.
Ο άνδρας που διέμενε σε πολυκατοικία στην οδό Μπουμπουλίνας 20 λέγεται ότι αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα, ενώ σύμφωνα με μαρτυρίες, ο ιδιοκτήτης του διαμερίσματος του είχε ζητήσει να εγκαταλείψει το σπίτι. 
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο δικαστικός επιμελητής, ο οποίος πήγε μόνος του, χτύπησε το κουδούνι και ανακοίνωσε τον λόγο της επίσκεψή του.
Ο 70χρονος, όμως, βγήκε στο μπαλκόνι και απειλούσε ότι θα πέσει αν δεν έφευγε.
Ο δικαστικός κλητήρας προσπάθησε να τον ηρεμήσει και να τον μεταπείσει, ωστόσο, ο ένοικος του διαμερίσματος πραγματοποίησε την απειλή του με αποτέλεσμα να σκοτωθεί ακαριαία.
Για το περιστατικό διενεργείται προανάκριση από την αστυνομία, ενώ στο σημείο έχει σπεύσει ιατροδικαστής.

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Χρέη προς τράπεζες: Φρένο στις κατασχέσεις χρημάτων από λογαριασμούς...



Με απόφαση του Ειρηνοδικείου Χανίων, τέρμα οι “ετσιθελικές” αναλήψεις, από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο….
Τη δικαιοσύνη έχουν στο πλευρό τους, πλέον κι επίσημα, οι δανειολήπτες που το προηγούμενο διάστημα έβλεπαν τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς να αδειάζουν, όταν γινόταν αυθαίρετη κατάσχεση ποσών για την αποπληρωμή οφειλών.

Σύμφωνα με ενημέρωση από την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών, δικαιώθηκε καταναλώτρια που προσέφυγε στο Ειρηνοδικείο Χανίων. Στην αίτησή της η καταναλώτρια ζητούσε να σταματήσει το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, να κάνει “ετσιθελικά” αναλήψεις χρημάτων από το λογαριασμό της, πέρα του ορισθέντος συμβατικού ποσού.
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών “πανηγυρίζει” για την τόσο σημαντική απόφαση του Ειρηνοδικείου Χανίων, με την οποία χορηγήθηκε προσωρινή διαταγή απαγόρευσης στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο Ελλάδος, να κάνει αναλήψεις πέρα του συμφωνηθέντος ποσού, καθώς το τελευταίο χρονικό διάστημα πάμπολλα υπήρξαν τα παράπονα και οι καταγγελίες, των καταναλωτών,αλλά και η απαξίωση από την ίδια την Τράπεζα, απάντησης, στα παράπονα και στις καταγγελίες των καταναλωτών.
Η απόφαση αυτή, σημαντικότατη από Δικαστήριο της Χώρας, είναι η δεύτερη Πανελλαδικά , με την οποία ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΙ στο καθού πιστωτικό Ίδρυμα, να παρακρατεί από δανειολήπτη κάθε ποσόν πέραν των καθορισμένων, μηνιαίως με αυτόματες λήψεις εκ του λογαριασμού που ο καταναλωτής τηρεί και είναι προορισμένος για την καταβολή μισθών και συντάξεων των πολιτών εκ μέρους του Ελληνικού Δημοσίου, μέχρι τη συζήτηση της υποβληθείσας αίτησης.
Η απόφαση αυτή, όχι μόνο, χαροποίησε όλους τους εξουσιοδοτημένους από το Ν.3869/2010, Φορείς, (για την ρύθμιση χρεών), μα προπάντων έδωσε ανάσα, στα ίδια τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά, τα οποία για μια ακόμα φορά νοιώθουν την προστασία της Δικαιοσύνης τόσο απλόχερα να τους δίδεται ,καλλιεργώντας τους την προσδοκία, για, ένα καλύτερο αύριο, αλλά και ανοίγει δρόμο διεξόδου, για τους υπαλλήλους -συνταξιούχους που διατηρούν λογαριασμούς μισθοδοσίας-συνταξιοδότησης σε κάποια Τράπεζα και συγχρόνως έχουν και κάποια οφειλή, είτε από στεγαστικό είτε πιστωτική κάρτα και δεν προλαβαίνουν να εκταμιεύσουν τα χρήματα τους από τον μισθό ή σύνταξη τους, και τα χρήματα τους γίνονται “άφαντα” από τις δανείστριεςΤράπεζες, αφήνοντας τους ξεκρέμαστους και απογοητευμένους, στερώντας τους πολλές φορές βιοτικά αγαθά της καθημερινότητας.
πηγή: cretalive.gr