Κυριακή 19 Μαΐου 2013

Ποιά ζωή ;



«Μὴν τοῦ μιλᾶτε εἶναι ἄνεργος
τὰ χέρια στὶς τσέπες του
σὰν δυὸ χειροβομβίδες.
Μὴν τοῦ μιλᾶτε δὲ μιλοῦν στοὺς καθρέφτες.»
Ν. Καρούζος, από Τα Ποιήματα, Α΄, Ίκαρος 1993

29 ετών, απόφοιτος ηλεκτρολόγος μηχανολόγος. Ο μεγαλύτερος από 4 αδέρφια. Άνεργος εδώ και ενάμιση χρόνο περίπου. [Η επιχείρηση στην οποία δούλευα έκλεισε και δεν είχα άλλη επιλογή από το να πάω φαντάρος, για 9 μήνες. Από τότε που απολύθηκα από το στρατό μέχρι τώρα, ψάχνω δουλειά αλλά δεν παίρνω απάντηση εξαιτίας της έλλειψης προϋπηρεσίας (;!;!)]. 

Μετακόμισα ξανά στο πατρικό (όπως είχαν κάνει και τα αδέρφια μου, λίγους μήνες νωρίτερα), σε ένα νοικιασμένο διαμέρισμα με δύο υπνοδωμάτια, με έναν άνεργο γονιό, δύο άνεργα αδέρφια [24 (ανειδίκευτος, δούλευε παλιότερα σε οικοδομές) και 20 (έμπειρος μάγειρας)], μία αδερφή μαθήτρια γυμνασίου [16] και έναν παππού [86 ετών, με σύνταξη 710 ευρώ].

Αυτή τη στιγμή ζούμε από τη σύνταξη του παππού μου –πολλές φορές δεν έχουμε αρκετά για φαγητό και οι γονείς μου πάνε και παίρνουν φακές και ρύζι από ένα κοντινό μοναστήρι. Εγώ ξεκλέβω wi-fi από τους γείτονες και κάνω freelance δουλειές για εταιρείες crowdsourcing, όπως η lionbridge κ.τ.λ. Όμως η σύνδεση στο ίντερνετ δεν είναι σταθερή, οπότε δεν έχω και σταθερό εισόδημα δικό μου.

Αυτή τη στιγμή μαζεύω λεφτά για να μετακομίσω πάλι στα Χανιά, έτσι ώστε να μπορώ να έχω σταθερή σύνδεση, μαζί με ένα φίλο, και να μπορώ να δω πιο σοβαρά τη δουλειά μου ως freelancer, μέχρι να σταθώ ξανά στα πόδια μου, να βρω να κάνω καμιά πρακτική και να αποκτήσω προϋπηρεσία στον τομέα μου, έτσι ώστε να μεταναστεύσω…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή ερώτηση στείλτε email στο dikaexarchion@gmail.com.